ישיבת ראשי הסיעות נערכה היום (שני) והסתיימה ללא הסכמות על הרכב הוועדה המסדרת. עם זאת, מיקי זוהר, העומד בראשות הוועדה המסדרת, אמר כי ייתכן "ונביא להצבעה במליאה בארבע הרכב, גם אם אינו מוסכם".

בפתח הישיבה, ח"כ זוהר כי "הכנסת לא תוכל להמשיך לתפקד ללא ועדה מסדרת, חייבים להקים את ועדת חוץ וביטחון והכספים, גם ועדה לעניני קורונה חייבת לקום. הכנסת בקושי עבדה בחודשים האחרונים ואסור להישאר בקיפאון הנוכחי. כרגע אין הסכמה, ויכול להיות שלא תהיה ברירה ונביא להצבעה במליאה בארבע הרכב, גם אם אינו מוסכם. כולי תקווה שנגיע עד אז להסכמה על הרכב הועדה ויתר הוועדות. הויכוח הוא על מפתח הסיעות ונכון לעכשיו לא הושגה פשרה".

המחלוקת עמדה על כך שזוהר ביקש לקבוע מפתח של נציג אחד בוועדה המסדרת על כל חמישה או שישה מנדטים. המתנגדים מבקשים נציג אחד לכל ארבעה מנדטים. בהמשך היום, צפויות להתקיים ישיבות סיעת מרצ ב-14:15, ימינה ב-14:30, העבודה ב-14:45 ויהדות התורה ב-15:15

כאמור, תפקיד הוועדה המסדרת הוא להביא לאישור הכנסת את הרכבן של ועדות הכנסת הקבועות, ועד לבחירתן רשאית הוועדה המסדרת לבחור ועדות זמניות לענייני כספים ולענייני חוץ וביטחון. לוועדה המסדרת מסורות, עד לבחירתה של ועדת הכנסת​, סמכויות ועדת הכנסת הנוגעות לסדרי הבית ולדיוני הכנסת.