הקונסול הכללי בלוס אנג'לס לשעבר, יקי דיין, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס למינויו של טום ניידס לשגריר ארצות הברית בישראל: "זה מינוי טוב למדינת ישראל, הוא יהודי לגמרי ופרו ישראלי מאוד. ב-2016 הוא היה מתמנה להיות ראש המטה של הילרי קלינטון אם הייתה נבחרת לנשיאות, בזמנו של אובמה היה סגן מזכיר המדינה והיה מעורב בסיוע הצבאי הגדול לישראל".

דיין שיתף פרטים על ניידס ואמר כי "בן למשפחה יהודית רפורמית ממינסוטה, בנקאי, כרגע סגן יו"ר מורגן סטנלי. היה בלא מעט ממשלים, היה ראש מטה של כמה חברי קונגרס מאוד מאוד בכירים דמוקרטיים, היה המנהל הקמפיין של ג'ו ליברמן היהודי שרץ לנשיאות ארה"ב".

"הוא יהיה שונה מהשגריר פרידמן, שבא ממחוזות הימין היהודי. ניידס בא מהמחוזות הליברליים בארה"ב. הוא ייצג את רוח ג'ו ביידן, התקופה תהיה מאוד אוהדת לישראל, אבל שונה מתקופת טראמפ", ניתח הקונסול הכללי לשעבר ואף הוסיף כי " ממשל ביידן מקבל בזרועות פתוחות ובחום את הממשלה החדשה בישראל כך שאין ספק שהוא יבוא עם רוח גבית, הוא מאוד מקורב לשר החוץ האמריקני בלינקן".

לסיום, הוא הסביר מהן מטרותיו של ממשל ביידן במזרח התיכון: "הם רוצים לקחת את שיקום רצועת עזה ולנסות לחזק את הרשות הפלסטינית על חשבון חמאס. האמריקנים אומרים 'נשים כסף על רצועת עזה, לפחות שיצא לנו משהו מזה'. אין ספק שהם רוצים לראות את הרשות הפלסטינית יותר דומיננטית. מצד שני האמריקנים מבינים יותר טוב פוליטיקה ועד כמה שברירית הממשלה בישראל. לא נראה את הממשל מפעיל לחצים על בנט ולפיד לזוז עכשיו לכיוון של תהליך שלום עם הפלסטינים".