"אין יותר משמח מלראות את הצרחות וההתפרקות של שקד": השדרן והעיתונאי אראל סג"ל אירח בתוכניתו ב-103FM הבוקר (שלישי) את העיתונאית חן ליברמן ("המקור"), והשניים שוחחו על המצב השברירי בכנסת לאחר הסערה במליאה בעקבות חוק האזרחות שחלה אמש.  

לטענת סג"ל, המצב בכנסת הוא "דבר מדהים". הוא הסביר: "הכנסת חזרה. ברגע שביבי ירד לאופוזיציה, יש כנסת. עד עכשיו הייתה רק קואליציה. על כך שהחוק נפל אמר: "אני מאוד שמח על האירוע הזה. אסור לעזור (לקואליציה), צריך להפיל בעיניי את הממשלה הרעה הזאת. אין יותר משמח מלראות את הצווחות של שקד אתמול, שמח על ההחלטה הזאת".

מנגד, ליברמן הציגה דעה שונה: "גם אני שמחה שהחוק לא עבר מטעמים אחרים לגמרי. הייתי שמחה אם השמאל היה שומר קצת על הכבוד שלו ולא מצביע בעד החוק. אבל, אולי זה יהיה לקח לפעמים הבאות. צריך להשפיע עם הכוח שנתנו להם בשביל לשנות את הסטטוס קוו, ולא לקבל דברים שהיו מובנים מאליהם בשלטון נתניהו".

"אני מצפה לערכים ולאידיאולוגיה", התנגד סג"ל. "החוק הזה הוא ישראבלוף, הוא חוק דמוגרפי. הרי אמר את זה יאיר לפיד בעצמו, רה"מ החליפי. בפעם קודמת בג"ץ העביר את החוק על חודו של קול, בגלל הצידוק הביטחוני שלו, ולא הצידוק הדמוגרפי. הסיפור האמיתי זה סיפורה של מדינת ישראל - מדינה יהודית מול מדינת כל אזרחיה".

"בוא נדבר על ערכים", השיבה ליברמן. "חוק שמפלה לרעה את האזרחים הערביים בישראל, זה חוק בעייתי, מפלה, לא שוויוני. אם מדברים על ערכים - אז אני בעד שוויון, לכן החוק צריך להיעלם מהעולם, ואני שמחה שהוא לא עבר".