אביר קארה, סגן שר במשרד ראש הממשלה, שוחח היום (שני) עם אריה אלדד וגיא פלג ב-103FM והתייחס לשיחה שעוררה סערה בין ראש הממשלה נפתלי בנט לאביו של החייל הפצוע בראל שמואלי: "הוא עומד בפני מצב לא פשוט, אנחנו לא יכולים לשפוט את האבא. שאף אחד מישראל לא יעמוד במצב שבו הם נמצאים כרגע. זה חוסר אונים, הילד נמצא בין שמים לארץ, לי אין שום כוונה לעסוק עיסוק פוליטי בעניין הזה".

כשנשאל האם יש גורמים פוליטיים שמנסים לנצל את האמירות הקשות בכדי לעשות הון פוליטי: "ההתנהגות הזו של אנשים, היא שגרמה לשלטון להתחלף, וצר לי שמנצלים מצבים כאלה לפוליטיקה".

"ראש הממשלה לא ישן בלילה, הוא עובד קשה מאוד מסביב לשעון כדי להציל את עם ישראל, קיבלנו מדינה במצב טוטאל לוס. כעת התחיל לזרום דם בתוך משרדי הממשלה, מהר מאוד גם יעבור כאן תקציב ואנחנו נזכה בעזרת ה' נחזיר את המדינה חזרה למסלול. לא הייתי רוצה להתעסק במה גורמים פוליטיים אחרים עושים. אנחנו משפרים את השיח", הוסיף.

בהמשך, נשאל קארה האם הוא חושב שהתגובה של הממשלה למתרחש בעזה ראויה, והשיב כי "מטוסי קרב ביצעו תקיפה נרחבת בעזה בתגובה להפרות סדר בגבול ופגעו בארבעה יעדים. אני איש ימין, העמדות שלי לגבי עזה הן הרבה יותר שאפתניות בוא נאמר כך, אני חושב שאנחנו צריכים לגמור את הבעיה שם, אבל יחד זאת אני חושב שיש לנו את הרמטכ"ל הכי טוב שהיה פה בכל הזמנים".

"יש לי ביקורת בנושא הפנסיות אבל מצד שני, יש פה רמטכ"ל הכי טוב שהיה כאן, יש לנו שר ביטחון טוב. ראש הממשלה מבין את האירוע, בקיצוור החבר'ה יודעים לעשות את העבודה. לכל ירי מעזה תהיה תגובה, אני משוכנע שאנחנו גם נגיב בעוצמה חזקה יותר ברגע שנידרש לכך. שהחבר'ה האלה לא ינסו אותנו, אנחנו עוד עשויים להחזיר אותם 2000 שנה אחורה", סיכם.

סייעה בהכנת הידיעה, רעות מתתיהו־ארגון, 103FM