העיתונאי גולן יוכפז יצא הבוקר (ראשון) בתכניתו עם ענת דוידוב נגד דברי מקורביו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, במהלך סוף השבוע. במסגרת זו, תקף יוכפז את את דבריו של איש התקשורת שמעון ריקלין, שצייץ נגד ביקורו של ראש הממשלה נפתלי בנט בבית הלבן.

בפתח תוכניתו עם ענת דוידוב ברדיו 103FM, אמר יוכפז כי "במשך כל סוף השבוע ניסו מקורביו של יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שנופש בהוואי, לחבל בביקורו של נפתלי בנט אצל נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. הם שלפו מהארכיון ציוצים מביכים של אחת היועצות של ראש הממשלה נגד הנשיא ביידן, לפני שמונתה לתפקידה". 

שמעון ריקלין (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)
שמעון ריקלין (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)

יוכפז המשיך: "הם פרסמו תמונות כבוד והדר של נתניהו בביקוריו השונים, ולא יכלו להסתיר את שמחתם לאיד נוכח הפיגוע הרצחני בקאבול, שבו נהרגו עשרות אפגנים וחיילים וחיילות אמריקאים, מה שהביא לדחיית הפסגה בין בנט לביידן ביום אחד". 

יוכפז ציין כי אחד ממקורביו של נתניהו, איש התקשורת שמעון ריקלין, צייץ בחשבון הטוויטר שלו מספר ציוצים שביקרו את התנהלותו של נפתלי בנט, אותם צטט בשידור: "הלקח מפגישת ביידן בנט הוא שלבידן חשובים קודם כל חייהם של חללי ארצות הברית ולבנט ולפיד חשוב קודם כל מעצמם ומהאגו שלהם ורק אחר כך מחיילי צה"ל", הקריא יוכפז והמשיך לצטט את דבריו של ריקלין: "כמה טוב שה' מנסה לגרום להם להבין מהו סדר העדיפויות הנכון". 

"אבל אתמול בערב הגיעו הדברים לשיא נוסף", סיפר יוכפז והמשיך: "מקורבו של נתניהו מכנה את ראש הממשלה בנט כ'מוסר, מוייסר': 'דבר כזה לא היה קורה', כותב ריקלין, 'נתניהו נלחם כאריה נגד הסכם הגרעין  של איראן. לא יעלה על הדעת שבנט הפישר, שאין לו ייצוג ואין לו אמון, יגיד שהוא בא לבית הלבן עם רצון טוב בניגוד לקודמו'". יוכפז המשיך להקריא את הציטוט: "העיקר לשאת חן. ושמישהו יאהב אותו. התנהגות של מוסר". 

"אפשר לעשות תנועה המבטלת ביד, ושריקלין לא דמות חשובה במיוחד", אמר יוכפז ומיד הסביר עד כמה העניין חמור לדעתו. עוד אמר כי הדברים שכתב ריקלין נגד בנט לא רחוקים מן ההסתה שהייתה נגד יצק רבין טרם הירצחו: "הרמב"ם סובר שיש להרוג את המוסר. דיון הרודף ודין מוסר הם אלה שהנחו את יגאל עמיר לבצע את הרצח".