חבר הכנסת יצחק פינדרוס (יהדות התורה) שוחח הבוקר (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית בתוכניתם ב-103FM ותקף את ראש הממשלה נפתלי בנט: "הוא הגשים את חלום חייו, עכשיו הוא יכול לשחרר אותנו מנוכחותו ולחזור להייטק, יש לו עכשיו אלבום תמונות מרשים, שישחרר אותנו".

חבר הכנסת התייחס לאפשרות של המפלגות החרדיות לחבור לקואליציה, לאחר שפורסם כי 48% מהמצביעים החרדים תומכים במהלך: "אם יכולים? כן, ל-16 מנדטים יש ערך, אבל האופציה לא קיימת מבחינתנו. זו ממשלה רעה לישראל. יש לנו קשר עם המצביעים, אנחנו חיים בתוך הקהילה, הם לא מעוניינים שנצטרף".

לאחר שנשאל על אמירותיו האחרונות של ח"כ יעקב ליצמן, שכינה את הקואליציה "כלבים", השיב פינדרוס כי "הוא דיבר מכאב קיים. ההתייחסות אלינו כאל ילידים, שבגלל שאנחנו לא בקואליציה לא מגיעות לנו זכויות אלמנטריות, זה כאב קיים".

הוא אף הגיב על אמירתו של מנסור עבאס, שיעביר 100 מיליון שקלים לחרדים: "לפי הכותרות, אנחנו עומדים בתור מול עמותת 48 כדי לקבל תרומה. זה פשוט מדהים. האזרחים במדינה לא צריכים לקבל לפי כוח פוליטי. המדינה צריכה לתת לאזרחים מה שצריך, אבל כנראה שאנחנו לא מדינה נורמלית. השיח בעייתי וציני. אם לבית ספר חרדי יש זכות קיום, למה הוא צריך לחכות לתרומה? אם בחברה הערבית צריכים כבישים ותשתיות, למה זה תלוי בקואליציה או לא בקואליציה?"

לסיום, הוא הגן על השותפות הפוליטית בין החרדים לבין הליכוד ובנימין נתניהו וטען כי "אין לנו אפשרות להצטרף לממשלה. למי נלך? ללפיד? לליברמן שיעלה אותנו על המריצות? אנחנו לא יכולים להגיד לנתניהו לעשות פריימריז, אמרנו לו לנסות רעיון כזה או אחר, זה לא קרה וזהו. אנחנו לא יכולים להתערב בליכוד, הוא מנהיג אותו. לנו אין אפשרות להחליט מי ינהיג את הליכוד. מרכז הליכוד יכול להחליט אם אייכלר ימשיך ביהדות התורה? לא.

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm