חבר הכנסת עמיחי שיקלי (ימינה), התראיין הבוקר (שני) בתוכניתם של אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM, ותקף את מערכת המשפט: "אין לנו בית משפט עליון מאוזן שהציבור יכול להסתכל עליו ולומר – הפסיקות אובייקטיביות ובמנותק משיקולים פוליטיים וממגמות שנוטות לרוב לשמאל".

לדבריו, כאשר אנו רוצים להבטיח צביון יהודי על ידי הרחבת התיישבות, בית המשפט יטען כי מדובר בהפליה. שיקלי הוסיף בעניין זה ואמר: "כשיש קושי להרחיב יישובים יהודיים בגלל חקיקה של בג"ץ, או פסקי דין, הדבר הזה בנפשנו, הוא מאבק לאומי חשוב ממדרגה ראשונה, לא רוצה לתת לו עוד כלים כדי שיסכל את ההתיישבות היהודית בגליל". 

חבר הכנסת נשאל על היוזמה של שר הביטחון בני גנץ, לחוק יסוד: השוויון שנועד לנטרל לכאורה את חוק הלאום, ועל כך השיב: "החקיקה באה בתגובה לחוק, הכוונה שהיא לא באה ממקום של זכויות אזרח, אלא בניסיון לערער משהו יסודי בדנ"א של מדינת ישראל".

באשר לחוק הלאום, הסביר כי מדובר בזכות קולקטיבית, זכות להגדרה עצמית של העם. "חוק הלאום הגיע בגלל הפרשנות המורחבת שנתן בית המשפט העליון, לחוקק את חוק יסוד השוויון, יערער שוב את המצב של הזכויות הלאומיות של העם היהודי בארץ". 

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm