חדשות 12 פרסמו הערב (חמישי) הקלטות מתוך הדיון שהתקיים בין נציגי משרדי האוצר והבריאות בנוכחות ראש הממשלה נפתלי בנט. מההקלטות עולה כי במהלך הדיון החל קרב צעקות, תוך כדי האשמות הדדיות של שני הצדדים בתקיעת התוכנית להסרת מגבלות הקורונה.  

בהקלטה שפורסמה, נשמעה ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס, פונה אל ראש הממשלה ואומרת: "אני רק רוצה להגיד, התוכנית אושרה על ידך בלי הפירוט ואנחנו רוצים להתקדם". בהמשך דבריה אמרה כי היא וצוות משרד הבריאות מעוניין להתקדם, אולם אנשי האוצר תוקעים את המצב: "אנחנו במשך חודשיים מנסים להתקדם והתקצוב לא מגיע". 

בתגובה השיב לה יוגב גורדוס, ממלא מקום ראש האגף התקציבים באוצר, כי "יש פה שיטה, ראש הממשלה, שיטה ש היא בזויה. היא גם מאוד בעייתית. כל משרד מציג דרישות הזויות ודברים מופרכים לחלוטין". מנכ"ל משרד הבריאות, פרופסור נחמן אש, התפרץ לדברים בצעקות ואמר כי "אף אחד לא דרש 50 תקנים". בהמשך, נשמעו צעקות קולניות בין כל הנוכחים.  

לאחר מכן הגיב ראש הממשלה ואמר: "עזבו עכשיו ועדת חקירה אחורנית, זה לא מעניין מה הוא אמר להוא. תביאו את התוכנית. אם תהיה תוכנית שפויה היא לא תהיה חמשיה תקנים וגם לא חמישים תקנים". 

בהמשך דבריו, התייחס ראש הממשלה לתרחיש שבו ייכנס לישראל וריאנט חדש, ומנה את הצעדים שינקוט בהם על מנת לעצור את התפשטות התחלואה וחשף כי בכוונתו להטיל מגבלות חריפות יותר, לרבות סגירת כל גבולות המדינה. "אם יהיה וריאנט מעורר דאגה אנחנו נעשה שידור חוזר יותר מהודק הפעם. אני אסגור את כל גבולות המדינה", אמר וציין כי "הכול תלוי בסיטואציה, אבל בגדול התוכנית היא לסוגר באופן מוחלט, גם לתושבי ישראל ואז לאפשר את הכניסה שלהם רק בצוררה הרמטית, מה שלא הצלחנו לעשות הפעם. אז יהיה לנו חודש ספייר על שאר העולם".