חשש מאי השגת רוב? חוק הגיור והחוק הגבלת הכהונה מטעם הקואליציה לא עלו היום (שני) להצבעה במליאת הכנסת. מ"מ יו"ר הקואליציה, ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) אשר ניהל את הדיון בוועדת הכנסת, אמר: "בהנהלת הקואליציה סוכם שלא יועלו לדיון במליאה חוקים שאינם בהסכמת כל מרכיבי הממשלה".

לאחר מכן דחתה מליאת הכנסת ברוב קולות שתי הצעות אי אמון בממשלה. יו"ר הישיבה, ח"כ צבי האוזר, הודיע כי "מתנהלים מגעים בין הקואליציה לאופוזיציה במטרה להגיע להסכמות על סדר המליאה להמשך השבוע".

השר מתן כהנא ביקש מראש הממשלה בנט שיבהיר למפלגת רע"מ כי יסירו את התנגדותם לחוק הגיור. 

חוק הגבלת כהונה אשר היה אמור לעלות היום להצבעה בקריאה שלישית, נדחה פעם נוספת לאחר שבשבוע שעבר דחתה הקואליציה את ההצבעה עליו. החוק, של שר המשפטים גדעון סער, קובע כי כהונת ראש הממשלה לא תהיה מעבר לשמונה שנים. 

חוק הגיור, שהיה אמור לעלות היום להצבעה בקריאה ראשונה, קובע כי רבני ערים יוכלו לעסוק בתהליכי גיור. מנסח ההצעה, השר לשירותי דת מתן כהנא, טען כי הדבר יביא לגיור אורתודוכסי מקל יותר, ובכך תוגדל כמות המתגיירים בישראל שעלו אליה כתוצאה מחוק השבות.

יו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ', אמר כי "פניתי לחברי הכנסת של רע"מ והבהרתי להם את השלכות התמיכה בחוק וההתערבות שלהם בענייני היהדות".