עובר דירה: האם פרויקטור הקורונה לשעבר ומנהל המרכז הרפואי תל-אביב, פרופ' רוני גמזו, מתכוון להציע את עצמו כמועמד להחלפתו של ראש העיר המיתולוגי של תל אביב-יפו, רון חולדאי, בבחירות המוניציפליות הקרובות? גמזו לא מכחיש זאת, לאחר שנשאל על כך בפודקאסט של נדב פרי שהתפרסם היום (ראשון) בספוטיפיי.

"העיסוק הציבורי והנהגה ציבורית אף פעם לא הסתרתי שהוא מעניין אותי, מושך אותי, במיוחד בתפקידים מורכבים. זה חלק מזה", אמר גמזו. "אני מחפש תפקידים ביצועיים, בין אם זה במסגרת הציבורית ואולי גם מחוץ למעגל הזה".

כשנשאל האם לדעתו בבחירות הקודמות מול רון חולדאי הוא היה יכול לנצח, אמר הרופא הבכיר: "מזכירים אותי כמועמד כזה, ואני מקבל את זה בהערכה רבה עם הרבה מאוד אחריות". 

רון חולדאי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
רון חולדאי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

"אני אדם באמת מאוד דינמי, ואני חושב שאיכילוב זה תפקיד מאוד נכסף, מלא עוצמה, מלא מורכבות. אני לא יודע אם התפקיד הבא שלי לא יהיה במערכת הבריאות, אבל כן יש לי רצון אולי לגוון את היכולות שלי", אמר עוד.

עם זאת, הוא טוען כי הוא לא מוכן לדון בדבר המוכנות שלו להתמודד מול חולדאי על התפקיד המוניציפלי היוקרתי, אבל הוא כן הודה כי בימים הקרובים הוא יעתיק את מקום מגוריו מגבעתיים, בה התגורר עד כה, לתל אביב.