חודשים ארוכים נמשכות עבודות השיפוץ בביתו של ראש הממשלה ברעננה, חרף התנגדות השכנים. עורך הדין אוראל ניזרי, המייצג את שכניו של נפתלי בנט בעיר, שוחח הבוקר (רביעי) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM, שם טען כי בנט "שיקר" כשהשיב בעתירה לבג"ץ שהוגשה על ידי שכניו, באשר לביתו בעיר.

ניזרי ציין כי בנט הבהיר בעתירה כי הבית ברעננה הוא מעונו הפרטי ולכן אי אפשר להפגין ליד ביתו ובנוסף טען כי לא ניתן לקיים דיון בדבר השיפוצים מאחר ומדובר "בבוטקה של שומר". 

"בנט ניסה להשיג שתי טובות הנאה – האחת, הוא יכל למנוע את ההפגנות מהכניסה לביתו, הרי הוא לא יכול לצאת מהבית אם היו שם הפגנות כמו בבלפור, ועל ידי השקר בבג"ץ הוא מנע את זה". עורך הדין הוסיף כי "הדבר השני, הוא מנע מאיתנו את האפשרות לתקוף מנהלית את ההחלטה להפוך מעון פרטי לרשמי, אין אפשרות כזו בשום סיטואציה, להפוך מעון פרטי לרשמי". 

הוא הסביר: "כדי שהבית יהפוך למעון רשמי הוא צריך לבצע הליך רכישה על ידי המדינה של קרקע ציבורית. אם קונים קרקע פרטית, צריך להפוך את הייעוד לקרקע ציבורית. מדובר בעבירה קלאסית על עבירות תכנון ובנייה ובנוסף מדובר בהונאה של בג"ץ כשאין החלטת ממשלה שמאפשרת בהחלטת ועדת כספים את הגדרת המעון הפרטי כמעון רשמי כי כדי להגדיר מעון רשמי צריך החלטה של ועדת כספים".

בהמשך לכך, הוסיף "מאחר והמעון פרטי – אסור שייעשו שם הפגנות בשום אופן, אך הוא לא רשמי על פי חוק". לדבריו, השכנים רצו למנוע את הסוגייה כבר בתחילתה, כאשר קראו לבנט לעבור לבלפור. "שכונה שלמה נמצאת בסגר, הפקיעו מאנשים את השכונה, הפכו אותם לאנשים תחת איום ביטחוני עם קווי טלפון מצותתים 24 שעות".

לבסוף חתם ניזרי: "מה שיקרה לשכנים ביום שאחרי – אני רוצה שבנט יחזיר את 50 מיליון השקלים שלקח לציבור".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm.