ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) שוחחה היום (שני) עם אראל סג"ל וחיים לוינסון בתכניתם ב-103FM והתייחסה לדבריו של גדי סוקניק שהשווה בין מועמדי יש עתיד לבין חברי מפלגת הליכוד, ואמר שנציגי הליכוד הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של 'יש עתיד': "בואו נתחיל למנות: פרופ' לפילוסופיה, ד"ר, סופרת, ראש שב"כ, סגן רמטכ"ל, נתניהו שנחשב לאחד האנשים הכי אינטליגנטיים בעולם, כשמוציאים את המיתוג והגזענות המושרשת, רואים שזו באמת הנבחרת הכי אינטיליגנטית ומשכילה שמשאירה אבק לאחרות", אמרה חברת הכנסת. 

לשאלה האם חברי כנסת כמו מאי גולן עלולים להוציא שם רע למפלגת הליכוד, השיבה כי "חס וחלילה, שמעתי אתמול את מאי גולן נואמת באנגלית, זה מעיד על אינטיליגנציה גבוהה". לדבריה הישראלים שבויים בקונספציות ולא מבינים כמה החשיבה שלהם מוטעית: "לא משנה כמה נהיה רהוטות ומשכילות יותר מאשר כל הגברים ביש עתיד, זה לא משנה, אנחנו סוחבות על הגב שלנו סטריאוטיפים מצד אנשים שבטוחים שהם הרבה יותר איניטיליגנטים, והם הגזענים". 

עוד ציינה דיסטל-אטבריאן ש"אני קצת שמחה על הזמנים האלה, כי מה שהיה מוסתר ולא נעים לומר, נמצא כרגע בפרונט. העיסוק הזה הוא דבר שאי אפשר להתכחש אליו. קוראים לי מפלגת ומסיתה, אבל אני אומרת - לא יהיה פיוס עד שלא יהיה שוויון ועד שהדיכוי לא יוכר. זה חייב לקרות. אנחנו שני לוחות טקטוניים שמתנגשים", הדגישה חברת הכנסת, "אני שומעת את גדי סוקניק שאומר שהליכודניקים הם בורים, לא צריך להתאמץ בכדי לקרוא את הכתובת שהייתה כתובה באדום על הקיר. זה המאבק, זה השסע, ואי אפשר לטשטש אותו יותר ב'תהיו נחמדים ותסתמו'. אנחנו לא נהיה נחמדים, נדרוש את השוויון. תהיו גזענים בבית, סבבה. תגידו שהליכודניקים הם ברברים, שהם נבערים ושאתם מורמים מעם, הכל טוב. יהיה פה שוויון ואני אתעקש על זה".