מזכ"ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, הודיע היום (שלישי) כי החליט להתמודד על ראשות המפלגה. "אני עושה זאת מתוך אמונה שלמה בכך שעלינו לחזור לדרך רבין באמת, לדרך של מרכז- שמאל ציוני וחברתי הגאה בערכיו ובמדינתו, אינו מתנצל בפני הימין ואינו מתבלבל ומתחפש לשמאל רדיקלי", כתב חרמוני בפוסט הפייסבוק בו הודיע על התמודדותו.

חרמוני הצהיר כי אם יבחר ליו"ר המפלגה, הוא יתחייב להפוך כל אבן על מנת לגייס מועמד או מועמדת מ"ליגת העל" לראשות הממשלה. הוא הוסיף: "אני אהיה שם כדי לסייע לו, או לה, בכל דבר ועניין כיו"ר המפלגה, אך לא אוביל את הרשימה לכנסת. צמחתי במפלגת העבודה כחלק מ'נוער הנרות' והיא יקרה לליבי יותר מכל שאיפה פרסונלית. אני יודע שאת המסע הזה לא נוכל לצלוח עם מטען של אגו, ואני משאיר את שלי על קו הזינוק".

לאחר ניסיונות רבים להיכנס לכנסת, בשלוש הבחירות האחרונות, שלא צלחו, החליט מזכ"ל המפלגה להתמודד על תפקיד ראש מפלגת העבודה, ואיתו מוטיבציה רבה לשינוי. "הגיע הזמן להשאיר מאחור את רגשי הנחיתות ולהישיר מבט באומץ אל עבר השלטון, במקום בפחד אל עבר אחוז החסימה. מי שאינו מאמין שזה אפשרי שבוי בתעמולה של הימין", הוא הודיע.

בפוסט הפייסבוק שכתב הדגיש שאינו מתכוון להשמיץ את יו"ר המפלגה מרב מיכאלי, ושיש לו כבוד והערכה אליה. הוא הוסיף: "אנו חולקים את אותה מטרה, אבל חלוקים על הדרך להגיע אליה". כאמור, חרמוני החל בפעילותו הפוליטית במפלגת העבודה ושימש כיו"ר נוער העבודה הארצי. לאחר שחרורו מצה"ל נבחר למזכיר סניף מפלגת העבודה בגבעת שמואל, מקום הולדתו. הוא המשיך והזכיר כי הוא רוצה את טובת המדינה והמפלגה, והתחייב לקיים קמפיין בחירות נקי, מכבד וענייני.