מפלגת "הבית היהודי" מתכוננת לחזור להתמודד בבחירות הקרובות, ובשבוע הבא תתכנס מרכז המפלגה כדי לקיים בחירות למוסדותיה השונים - כולל הקמת וועדת איתור לבחירת הרשימה לכנסת וביצוע הוראות שעה לקראת הבחירות הקרובות.  

מפלגת הבית היהודי מתוכננת לחזור למרוץ ולהתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה- 25. בשבוע הבא יתקיים כינוס מרכז המפלגה של הבית היהודי כדי לבחור את היו"ר החדש ואת מוסדות התנועה. המתמודד המוביל כעת לעמוד בראש הרשימה הוא יוסי ברודני, ראש העיר גבעת שמואל. 

ברודני, המכהן בתפקיד ראש העיר מאז 2008, נחשב לדמות מוערכת בציונות הדתית, לאחד מראשי הערים המובילים והמצליחים בישראל ולמועמדה של יו"ר התנועה הנוכחית חגית משה, אשר הודיעה כי לא תרוץ לכנסת בבחירות הקרובות ותישאר בתפקידה בעיריית ירושלים.

חגית משה (צילום: ארנון בוסאני)
חגית משה (צילום: ארנון בוסאני)

"הבית היהודי הוא הבית הפוליטי האמיתי, הנכון והיחיד של הציבור הדתי לאומי, המאגד בתוכו דתיים, מסורתיים וחילונים כאחד, הרואים עצמם חלק בלתי נפרד מהישראלי היפה, המשפיע והתורם במדינת ישראל. הבית היהודי כמפלגה שורשית וערכית, היווה מאז ומעולם, את הגשר לליבו של עם ישראל על כל חלקיו ועל כל גווניו מבלי ליצור פלגנות.

צריך אמנם לדעת לעמוד על הדברים החשובים לנו – עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל, אך לעשות זאת תוך היותנו מעורים ומעורבים בחברה ובהנהגה הישראלית. זאת בעיניי דרכו וזהותו של הציבור הדתי-לאומי וזה בדיוק מה שחסר לנו היום בפוליטיקה הישראלית", דברי חגית משה.

"נוכח משבר המנהיגות ואובדן הדרך, שנוצרו בציונות הדתית-לאומית, זו בדיוק העת לעשות מעשה ולהחזיר חזרה הבייתה את הציבור הדתי-לאומי ואת "הבית היהודי" להיות חלק מהנהגת המדינה. הרכבת יוצאת לדרך ואנו חייבים לעלות עליה מאחודים, חזקים ומנצחים".