ח"כ איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, שוחח הבוקר (חמישי) עם סיוון כהן ב-103FM והתייחס לביקורת שהושמעה כלפי עמדותיו הקיצוניות, וגם הסביר כיצד הוא השתנה ב־17 השנים האחרונות, מאז שתלה את תמונתו של ברוך גולדשטיין על קירות ביתו. "מה מסוכן בי כל כך? שאני בעד החיילים שלנו?", אמר בפתח דבריו. 

"מוכן להתפטר וללכת הביתה": בצל המו"מ עם בן גביר - סמוטריץ' בהצהרה מפתיעה

סקר מנדטים גילה: כך איתמר בן גביר יוכל לקרב את נתניהו לראשות הממשלה

"בואו נשים את הדברים על השולחן, לא אני רצחתי את רבין אבל מזכירים את התמונה הזו את התמונה של גולדשטיין ששמתי לפני 17 שנה, רבין היה לפני 27 שנים. וליד טאהא שנפגש עם משפחות מחבלים, סלחו לו. מנסור עבאס שתמך בטרור ועד היום הוא מסרב לגנות פגיעה בחיילי צה"ל הופכים אותו לדובי חמודי, ואני פתאום הופך להיות מסוכן בעיניי השמאל", תקף. 

עוד אמר: "אני בהחלט לא הייתי עושה עוד הפעם את הסיפור עם הסמל של רבין. גם אז לא הייתי בעד רצח רבין או רצח ערבים, גם אז נלחמתי למען העם שלי, למען המדינה".

בהמשך, התייחס לטענות כלפיו כי הוא גורם בעייתי מבחינה ביטחונית, והבהיר: "רצו לרצוח אותי. תיכננו איך לחסל אותי, עקבו אחרי, סימנו את הבית שלי כדי לרצוח אותי ואת הילדים המתוקים שלי. אני בעייתי לחמאס, לתנועה האסלאמית, הם ידועים שאם אני אהיה במקום של השפעה לא ימשיכו להיות המשחקים כמו שיש היום. הם ירו טיל מעזה ויפציצו להם דיונות ריקות? יפגעו ביהודים ונסתכל כאילו זה גשם? וודאי שאני בעייתי".

"אני לא אשב עם מי שתומך ברצח ילדים שלנו, של חיילי צה"ל. זה לא רק חמאס, מה עם הרשות הפלסטינית? הם לא קוראים כיכרות על שם רוצחים? הם לא משלמים לכל מי שרצח יהודי?", הבהיר. 

כשנשאל על העדויות לפיהן הוא מתסיס את נוער הגבעות, השיב: "את יודעת מה אני אוהב עם העדויות או התחקיר של עובדה? שאני עולה בסקרים ופתאום יש תחקיר. אני מתערב איתך שיהיה עוד, אני מוכן להמר שיש כבר משהו בדרך. הציבור לא מטומטם, הוא יודע בדיוק מי אני".

"אני היום בכנסת, אני מייצג את כולם, אני מייצג את כולנו ואני רוצה שיהיה לנו טוב, לזה אני חותר. ניסינו כבר הכול, ניסינו למסור שטחים וראינו מה קורה", המשיך.

בהמשך, התייחס למצבו בסקרים ואמר: "השאלה אם נישאר בחוץ תלויה בבוחרים, אם אנחנו נהיה גדולים אי אפשר יהיה להשאיר אותנו בחוץ. לא תהיה ממשלה רחבה כי לפיד לא רוצה לשבת עם נתניהו ומרצ בטח לא רוצים לשבת עם נתניהו. ראינו כבר את בנט שאמר לפני הבחירות ובסוף עשה הפוך. אם אנחנו נהיה גדולים לא תהיה ברירה, יכניסו אותנו. אני לא מתבייש, אני רוצה להיות במקום של השפעה, אני רוצה להשפיע על החיים של מדינת ישראל".

על ריצה משותפת עם בצלאל סמוטריץ' הסביר בן גביר: "אני מאמין לו שהוא רוצה ללכת ביחד, חייבים להבין שצריך להשאיר את התדרוכים וההדלפות בצד, לעבוד מאוד קשה. למרות שאני עם 13 מנדטים בסקרים עשיתי מה ששום פוליטיקאי לא עשה, האסטרטגים שלי נתנו לי על הראש, וויתרתי על המקום הראשון".

"אני מוותר היום כדי שסמוטריץ' יוכל לבוא לאחדות, המקום הראשון פחות חשוב. מה שחשוב לי שהרשימה שלנו תראה רשימה כמה שיותר של כלל מדינת ישראל, אני רוצה חילוניים ברשימה. אני רוצה נשים, אני רוצה את כולם. אנחנו מפלגה של כלל ישראל, לא של פלח מאוד קטן", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM