לקראת כניסתו לתפקיד: ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו התראיין לרשת NBC האמריקאית, ושלל את ביטול סעיף הנכד: "לא יהיה שינוי, אני מעריך שיהיה על כך דיון מעמיק, אבל אני בספק רב שנעשה איזשהו שינוי בחוק השבות". הוא הדגיש כי לא תהיה פגיעה בזכויות קהילת הלהט״ב: "אני לא אקבל שום פגיעה בלהט״ב".

לפיד במתקפה חריפה: "נתניהו, פעם לפחות ידעת לשקר"

עוד הוא הוסיף כי "כראש הממשלה יש לי שתי ידיים על ההגה של הממשלה ואני אוביל את המדיניות בכל התחומים". לאחרונה, גורמים רבים מביעים דאגה מפני הממשלה המיועדת, בכל מה שקשור לפגיעה בדמוקרטיה, על כך השיב נתניהו: "אני אשמור על הדמוקרטיה הישראלית. כראש הממשלה יש לי שתי ידיים על ההגה של הממשלה, ואני אוביל את המדיניות בכל התחומים". 

קטע מתוך הריאיון של ראש הממשלה היועד נתניהו. באדיבות דוברות הליכוד

"אמנע ממלחמות מיותרות, נעצור את איראן ונביא עוד הסכמי שלום אחרי ארבעת הסכמי השלום ההיסטוריים שהבאנו", הוסיף. במהלך הריאיון, נתניהו אף טען כי קיבל פניות בעבר לתווך בנעשה מלחמה באוקראינה: "קיבלתי פניות להתערב ולתווך במלחמה באוקראינה, לא מעוניין, אמרתי שיש ראש ממשלה אחד לישראל, ולא רציתי לדרוך על בהונות של אף אחד".

כשנשאל בנוגע להתמודדות הצפויה של נשיא ארצות הברית לשעבר דונאלד טראמפ בבחירות שיתקיימו בשנת 2024, התחמק נתניהו וסרב לענות: "לא אדרוך על המוקש הזה". כזכור, יחסיהם הטובים של השניים עלו על סרטון, לאחר שטראמפ האשים אותו כי "לא היה נאמן", זאת בעקבות ברכתו של נתניהו לביידן, לאחר שגבר על טראמפ בבחירות שהתקיימו בסוף שנת 2020. 

"אעבוד עם כל מי שיבחר לתפקיד נשיא ארצות הברית. הקשר בין המדינות הוא קשר עמוק", הדגיש. הוא גינה את פגישתו של טראמפ עם הראפר קניה ווסט, זאת לאחר שהאחרון השמיע לאחרונה הערות אנטישמיות רבות, ואף שיבח את היטלר. 

נתניהו כינה את הפגישה "טעות". הוא ביקש להדגיש כי נשיא ארצות הברית לשעבר עשה דברים רבים לטובת ישראל, אך יחד עם זאת טען כי הפגישה שקיים עם הרפאר היא "דבר לא מקובל". הוא הביע תקווה כי טראמפ "ימצא את הדרך לגנות זאת".