ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הגישה הצעת חוק להגדרת תקיפה מינית על רקע לאומני כפעולת טרור. הצעת החוק תשווה את הענישה לעבירה כזו לעונש על עבירה של פעולת טרור, ותיתן סעד וזכויות לקורבנות כנפגעי פעולות האיבה. לדברי ח"כ מלינובסקי, "הרקע להצעת החוק הם מקרים מזעזעים בשנים האחרונות של בני מיעוטים שתוקפים מינית ישראליות".
לפני כשנתיים התרחש אונס של ילדה בת 10 בדרום על ידי בדואי ורק בשבוע שעבר בן מיעוטים נוסף אנס על פי החשד ישראלית, אם לשלושה ילדים, בביתה בגדרה. החלטת מועצת הביטחון של האו"ם בשנת 2008 קבעה שתקיפה מינית של בן לאום אחד על ידי בן לאום אחר באזור שמוגדר כאזור סכסוך, תוגדר כפעולת טרור. לאור זאת הצעת החוק של מלינובסקי קוראת ליישם את החלטת האו"ם.

בשיחה עם "מעריב" אמרה אתמול מלינובסקי כי "בשנים האחרונות ישנה תופעה שמשום מה מעלימים עין או מתכחשים לקיומה - תקיפה מינית ואונס על רקע לאומני. לפני שנתיים התרחש מקרה מזעזע של אונס ילדה בת 10 על ידי בן מיעוטים. העונש עליו היה יכול להיות מחמיר הרבה יותר אם העבירה שלו הייתה מוגדרת כטרור. אני קוראת לכל חברי קואליציית הימין על מלא־מלא שדיברו כל כך הרבה בזמן קמפיין הבחירות על כך שיחזירו את הביטחון האישי לאזרחי ישראל, עכשיו זהו זמן ההוכחה, תמכו בהצעת החוק".