ח"כ ניסים ואטורי ('ליכוד') שוחח הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג בתכניתם ב-103FM על רקע מתווה הפשרה שהציע הנשיא יצחק הרצוג בנושא הרפורמה המתוכננת במערכת המשפט. 

ביום שני: שוב שביתה והפגנת ענק מול משכן הכנסת

"אני חושב שצריך ללכת עם הדבר הזה עד הסוף, יש דברים שאפשר לתקן אבל זה בהידברות, אבל הידברות זה בוועדת חוקה. אנחנו לא עוצרים, ממשיכים ברפורמה, יש דברים חשובים מאוד. אי אפשר להשאיר את המצב כמו שהוא. מצביעים שלנו אומרים 'חסר שאתם עוצרים עכשיו', אנשים חיכו לרפורמה הזו שנים. הגיע הזמן לעשות שינוי", אמר בפתח הריאיון. לשאלת המראיינים האם ההפגנות לא מפריעות, השיב כי "ממש מפריע לי שאתה שומע בהפגנות שאומרים 'אנחנו אלה שתורמים לצבא'. יש לי חייל אחד השתחרר מקרבי". 

לשאלה מדוע הרפורמה מתרחשת דווקא עכשיו, אמר ש"כי לוין עכשיו שר משפטים, יש חברי כנסת כמוני ועוד כמה שמוכנים להילחם על הדבר הזה. המטרה להחזיר את האמון בבית המשפט וזה מה שנעשה. לא עוצרים, לא נתניהו, לא לוין ולא אני. אנחנו נמשיך, מכבדים את מה שהנשיא מבקש, אתמול ישבתי איתו, אנחנו רוצים שלום בין אחים. לכבד זה גם לדעת לכבד אותי, לא לכבד אותי אני לא אכבד אותך". 

לטענה כי לפי הסקרים גם חלק גדול מהמצביעים של הימין מסתייג מהרפורמה, ציין ש"חלק יותר גדול בעד הרפורמה. אני שומע את התגובות, פונים אליי. אם לא היית רגישות עד היום לאנשים שנדחקו בצד, לישראל השנייה, פתאום הפכתם להיות בצד החלש? תמיד היינו אלו שבאו מהשכונות, הגענו מהמקומות האלה, עד היום לא הייתה רגישות. פתאום מבקשים רגישות?"

בכל הנוגע לעימות עם דוד ביטן, אמר: "אנחנו חברים המון שנים, מפעילות בליכוד, אי אפשר להתעלם מהעובדות, אנחנו חברים הרבה שנים, עוד מהשכונה בראשון לציון. אני לא הצטרפתי ולא נמצא בשום קבוצה, אני נולדתי בליכוד ועמוק בליכוד".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM