שלושה בני אדם נפצעו הערב (חמישי) באורח אנוש, קשה ובינוני בפיגוע ירי שאירע ברחוב דיזנגוף בתל אביב. ראש הממשלה בנימין נתניהו עודכן על הפיגוע במהלך מפגש עם נציגי הקהילה היהודית ברומא ואמר: "היה במהלך המפגש הזה פיגוע קשה מאוד בתל אביב, פיגוע טרור. אני רוצה לשלוח בשמי, בשם רעיית ובשם כולכם, איחולי החלמה לפצועים".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "אנחנו מחזקים את פעולת כוחות המשטרה וכוחות הביטחון נגד הטרוריסטים, גם בערב הזה ובכל מקום. אני בטוח שהדברים האלה לא ירפו כהוא זה את הנחישות שלנו להמשיך ולהבטיח את עתידנו המשותף".

"שנית, אנחנו מחזקים את פעולת כוחות המשטרה וכוחות הביטחון נגד הטרוריסטים, גם בערב הזה ובכל מקום. אני בטוח שהדברים האלה לא ירפו כהוא זה את הנחישות שלנו להמשיך ולהבטיח את עתידנו המשותף", הוסיף ראש הממשלה.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי: "פיגוע קשה בתל אביב. ברגע קשה זה, מתפלל לרפואתם של הפצועים ומאחל להם בשם כל עם ישראל רפואה שלימה. מברך את לוחם הימ"מ של משמר הגבול, שבפעולה אמיצה חיסל את המחבל הנתעב והציל את חייהם של רבים".

גם יו"ר האופוזיציה, חה"כ יאיר לפיד התייחס לפיגוע וכתב כי: "ערב קשה בתל אביב. פיגוע טרור בלב אזור בילוי. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים ומחזק את כוחות המשטרה והבטחון על המאמצים להשיב את השקט לרחובות. נגד הטרור צריך להפעיל יד קשה ללא היסוס".

היו גם מי שלצד איחולי החלמה לנפגעים, ביקרו את התנהלות הקואליציה הנוכחית לנוכח גל הטרור. יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי טענה כי: "צריך להודות על האמת - הממשלה הזו זנחה את המאבק בטרור. במקום להילחם באויבים - היא נלחמת במפגינים. ממשלה מסוכנת מאוד. מאחלת החלמה מהירה לפצועים. הגיע הזמן להשיב את הביטחון".

גם שר המשפטים לשעבר, חה"כ גדעון סער לא חסך ביקורת מהתנהלות הקואליציה ומסר: "אני מאחל החלמה לפצועים בפיגוע בת״א ומחזק את השוטרים במלאכתם. הם הבטיחו בטחון, אבל הביאו טרור. הרבה יותר טרור שמכה בנו בירושלים, בשומרון, בת״א. הם מגלים חוסר אונים מול אויבינו. את האכזריות הם שומרים לבני עמם, למפגינים פטריוטים. כלפיהם הם דורשים 'יד קשה'. נכשלתם - הביתה!".