עוד כתב כספית בטור, כי החמישייה מסתובבת בתוך מטה המוסד ואגפיו השונים באופן חופשי. "זה מטריף את ראשי האגפים ובכירים נוספים", אמר מישהו שבקיא בעניין לכספית, "הם נמצאים בכל מקום, הם יושבים עם גופמן גם בדיונים אסטרטגיים, אף אחד לא יודע איך לאכול את זה, במוסד יש מסורת של חשאיות ודיסקרטיות, אין דריסת רגל לגורמים חיצוניים, פתאום הדבר הזה".