למרות שהם נראים מבריקים ויפים כלפי חוץ, הפירות והירקות שאנו קונים בסופרמרקט שופעים זוהמה. אישה אחת שהחליטה לשתף את העוקבים שלה ברשת החברתית TikTok בממצאיה - גרפה 28.6 מיליון צפיות לסרטון שהציג את מה שהיינו מעדיפים שלא לראות.

איימי היינץ' הפכה לוויראלית במיוחד ברשתות החבריות, וזאת לאחר שהדגימה עד כמה הפירות והירקות שלנו יכולים להיות מטונפים. היא חשפה כיצד היא משרה מזונות כמו ענבים, אוכמניות, תרד וברוקולי, והציגה את התוצאה שהולכת לזעזע אתכם. 

@amyhitch2 SERIOUSLY JUST BOUGHT THIS FRUIT TODAY!!! I did the grapes twice!! I cant! I will never go back. WHAT THE ACTUAL HELL!!! #momsoftiktok #mom #health #clean #fyp #foryoupage #fypシ #food #nutrition #fruit ♬ original sound - Amy Hitch75

מים נקיים הפכו תוך כמה דקות לצהובים ועכורים (צילום: מתוך טיקטוק)
מים נקיים הפכו תוך כמה דקות לצהובים ועכורים (צילום: מתוך טיקטוק)

בקליפ, שצבר עד כה 28.6 מיליון צפיות מאז שהועלה לפני כשבועיים, הבחינו הצופים בקערה מלאה בענבים אדומים בהשריה - כשבמים מונחת מכונה קטנה המבצעת ניקוי. לאחר כשבע דקות בלבד, המים בקערה הפכו לעכורים שכן ניתן היה לראות את כ,מי הלכלוך צפים בה. "זה מה שאנחנו אוכלים", אמרה היינץ' בהלם מאחורי המצלמה. "זה נורא ואיום".

זו הזוהמה שהתגלתה בענבים (צילום: מתוך טיקטוק)
זו הזוהמה שהתגלתה בענבים (צילום: מתוך טיקטוק)

עשרות אלפי גולשים המומים הציפו את הסרטון שלה בתגובות, לאחר שהתקוממו מהגילוי המדאיג. לפי משרד הבריאות, פירות וירקות יש לרחוץ בעדינות מתחת למים זורמים, מכיוון שהם עלולים לשאת חיידקים רבים.