דניאל ולדמן בת ה-24 - בתו של מייסד מלאנוקס איל וולדמן - הייתה אחת מבין אלפי מבלים בפסטיבל נובה שנערך בקיבוץ רעים ביום שבת האחרון, ה-7 באוקטובר, יחד עם בן זוגה מזה שש שנים, נעם שי. שניהם נרצחו בידי מחבלי החמאס, כך סיפר אביה לרשת ה-CNN.

האב, שקיווה כי בתו נלקחה בשבי ולא נרצחה - גילה שעות ספורות לאחר בראיון לארין ברנט כי גופתה אותרה בין ההרוגים. "כל מי שפגש אותה אהב אותה", סיפר וולדמן. "היא לא עשתה שום דבר רע לאף אחד".

באמצעות אפליקציית המעקב במכשיר הנייד ובשעון האפל של בת ה-24, הצליחה משפחתה של דניאל לאתר את מיקומה. אביה תיאר: "נסעתי אל המיקום וראיתי בדיוק איך היא נרצחה, לפחות על ידי שלושה או חמישה אנשים שתקפו אותה". הוא הוסיף: "לפי התרמילים שמצאתי הבנתי שהיו שם לפחות 3 יורים, מכמה כיוונים".

איל סיפר כי בפעם האחרונה שדיבר עם בתו, היא אמרה לו כי היא ובן זוגה נעם החליטו שיתחתנו בקרוב, רק שעכשיו, הם ייקברו יחד. הזוג עבר לדירה חדשה לפני כחודש, יחד עם הכלב שלהם. "הם התגוררו שם רק כמה שבועות, עכשיו נצטרך לראות מה נעשה עם כל החפצים שלהם", אמר האב. לסיכום, הוסיף: "אפילו היום – ידינו מושטת לשלום. אנחנו רוצים לחיות ביחד. ישראל תישאר חזקה ותהיה חזקה לטווח ארוך".