חברת "ביופט" יחד עם שרון חלבי, מייסדת עמותת "המלאכים של רקסי" וצוות מתנדבים, הקימו אתר ייעודי תחת השם "מתגייסים למענם", אשר נועד לסייע לבעלי החיים ומשפחותיהם בזמן המלחמה.

"צוואתה של מפל": מעיין אדם משתפת תיעוד מצמרר של אחותה שנרצחה
ישראלים מצורפים לקבוצות וואטסאפ עם תוכן קשה נגד המדינה: כך תימנעו

האתר מאפשר לפרסם מודעות לחיפוש בעלי חיים נעדרים, פרסום בעלי חיים שנמצאו, כאלו הזקוקים לאומנה ואף להציע עצמכם לאירוח בעלי חיים. צוות האתר והמתנדבים ידאגו לחבר בין כל הקצוות. בנוסף הם ידאגו לספק מזון וחטיפים כדי לסייע למשפחות המארחות.  

אסף נורי, מנהל דיגיטל בחברת "ביופט": "בימים האחרונים נחשפנו להמון מודעות ופניות ברשתות בנוגע לבעלי חיים שזקוקים לעזרה ומנגד למשפחות המציעות את עזרתן. כדי לאגד את כל המודעות והפרסומים הקמנו בשיתוף מספר עמותות ומתנדבים את האתר. מטרת העל הינה ליצור כמה שיותר חיבורים בין בעלי חיים למשפחות".

כתובת האתר: https://help.biopet.co.il/

בתוך כך, עשרות שקי מזון לבעלי חיים נתרמו עבור בית פרטי גריאטרי בשרון שהצליח לקלוט אליו מספר כלבים שבעליהם נרצחו ביישובי עוטף עזה.

מי שנרתם לעזרת בעלי החיים היא עמותת "נחמה והצלה לישראל" שבעזרת "המקום של חני" הוסיפה עוד כמות נכבדת של שקי מזון עבור בעלי החיים.

כלבים שננטשו או שבעליהם נרצחו ביישובי העוטף (צילום: שירן פרץ)
כלבים שננטשו או שבעליהם נרצחו ביישובי העוטף (צילום: שירן פרץ)


שמוליק ומושיקו מוסקוביץ מעמותת "נחמה והצלה לישראל" מסרו, כי "עקב הקרבות הקשים, כלבים וחתולים רבים נמצאו עזובים ונטושים. משפחות רבות שנעדרו או נפגעו על ידי חמאס הותירו אחריהן פעמים רבות את חיית המחמד של הבית, ומשום שזו נותרה לבדה - מדובר במצוקה גדולה והחלטנו לא לוותר עליהם ונרתמנו ישר".

מזון שנתרם לכלבי וחתולי העוטף (צילום: שירן פרץ)
מזון שנתרם לכלבי וחתולי העוטף (צילום: שירן פרץ)

ניתן להביא תרומות לרחוב משה שרת 52, רמת גן

טל: 055-9743788

או באמצעות העברה בנקאית

בנק מרכנתיל: 0017
סניף: 0732
חשבון: 85847161 
על שם "נחמה והצלה לישראל"