בעוד שמלחמת חרבות ברזל נכנסה ליומה ה-16, עיתונאים ופעילים רבים מרחבי העולם מנסים לעשות הסברה שתציג את הצד שלהם בלחימה. גם העיתונאית המצרית, בסמה ווהבה, עוררה סערה ברשתות החברתיות לאחר שניסתה לפנות לעם הישראלי בעברית - אבל אף אחד לא הבין מה היא ניסתה להגיד.

צפו בתיעוד:

בתוכנית הטלוויזיה אותה היא מגישה בערוץ Mehwar TV המצרי, עמדה ווהבה מול המצלמות וניסתה לדבר בעברית אבל לא ממש הצליחה. נאלצנו לצפות בקטע המצולם שוב ושוב כדי להבין מה היא ניסתה להגיד: "הממשלה שלכם ... על הביטחון. אתם רואים את הכעס הערבי ברחבי העולם. לא רק במולדת הערבית. החיים שלכם בסיכון, נתניהו לא ראש הממשלה שמבין איך להגן על העם שלו, וצריך לשאול ראש הממשלה שלכם מה גורל האסירים של ישראל".

היא המשיכה: "לא ראינו אותו מנסה לבדוק מה קרה לאסירים. העצה שלי לשקול את ... כעם ולחפש פתרון לחיות בשלום, ולחיות אחים שלנו, הפלסטינים, בשלום". בראיון לתקשורת המצרית, ווהבה אמרה כי פנתה לעם הישראלי וביקשה מהם להיות מודעים למתרחש בעזה. היא שיתפה את הקטע בו היא מדברת בעברית גם בחשבון האינסטגרם שלה, אך חסמה את הפוסט לתגובות.

"אני רוצה שהעם הישראלי יידע מה בנימין נתניהו עושה לנו, כי רוב הפוסטים המתפרסמים ברשתות החברתיות הם היחידים שמראים את האמת אך נחסמים ומוסרים מהרשת", סיכמה העיתונאית.