לפני כחודש וחצי, פנתה אישה צעירה לבלש פרטי ממרכז הארץ וביקשה ממנו לעקוב אחר בעלה. היא נתנה לו קצה חוט, היכן ומתי הוא נעדר ולאן היא חושבת שהוא הולך והחוקר יצא למשימתו.

שבוע אחרי שהחל בעבודה, הוא חזר ללקוחה ואמר לה כי הנתונים שמסרה לו אינם מדויקים וכי הוא מבקש להתחיל במעקב צמוד. האישה ששכרה אותו ידעה כי מדובר בקצין משטרה לשעבר שיודע על מה הוא מדבר ונתנה לו יד חופשית. שבועיים אחרי שהחל בעבודתו על פי הבנתו, הוא הצליח לאתר את בית המלון בו נפגש בעלה של הלקוחה עם המאהבת, אבל על הדרך חשכו עיניו.

החוקר הפרטי יצא למשימה אך גילה פשט חריג על אשתו (צילום: אינג'אימג')
החוקר הפרטי יצא למשימה אך גילה פשט חריג על אשתו (צילום: אינג'אימג')

הבלש הבחין בכניסה לבית המלון באשתו, אך היא לא הבחינה בו. "היה קשה לי להבין מה קורה אבל אחרי שהתעשתי לקחתי נשימה ארוכה וחזרתי למשרד", סיפר לעורכת הדין שלו, שרין סולן. "בשלב מאוחר יותר אחרי שבוע-שבועיים כשהבנתי מכל מיני סימנים אחרים בבית שאליהם לא שמתי לב בעבר שיש משהו, התחלתי לעקוב אחרי אשתי ואז גיליתי את האמת וצילמתי אותה עם הגבר אתו היא מתראה".

עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)
עורכת הדין שרין סולן (צילום: עו''ד שרין סולן)

במקביל, הודיע הבלש ללקוחה ששכרה אותו כי לא עלה בידו להביא כל ממצא ומאחר ונקלע לסיטואציה פרטית, הוא מבקש לפרוש מהתיק ולא לחייב אותה בתשלום על עבודתו. הבלש טען כי מהרגע שהבין וראה בעיניו את אשתו מתראה עם גבר אחר הוא מתקשה לתפקד וטוען כי אלמלא שלושת ילדיו, הוא היה עוזב מיד את הבית.

הבעל מבקש כעת גט ומשמורת על שלושת הילדים הצעירים שלו. עוה"ד סולן הבהירה לו כי לפני פתיחת הליך גירושין עליו להתייצב עם אשתו ליישוב סכסוך ובמקרה והיא תסרב, הוא ראשי לתבוע גירושין. "הממצאים מאד חד משמעיים אבל היו דברים מעולם ואפשר לשים גם אירועים כאלה מאחור", הבהירה עוה"ד סולן לבלש.