בני זוג נישאו בפעם השלישית, כל אחד. הבעל בתפקיד צבאי בכיר במילואים במלחמה שאנו בעיצומה והאישה עוסקת בתחום האימון האישי. השניים הכירו לפני שבע שנים ואחרי כשנה החליטו להינשא ועברו להתגורר בדירה משלהם. הם אף ניסו להביא ילד לעולם אבל הניסיונות לא צלחו והם מסתפקים בשני הילדים שיש לכל אחד מהם מנישואיו הקודמים. 

בעזרת חוקר פרטי: גבר מהצפון נשלח לעבודה בחו"ל - וזה מה שאשתו גילתה עליו

למרות שעל פניו שני בני הזוג עברו בחיים כמעט כל משבר אפשרי, לפני חצי שנה הם היו בעיצומו של הליך גירושין שהוסדר לבסוף בשלום בית. האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת כי בשנה שעברה המשבר ביניהם הגיע לשיאו לאחר שהבעל נטש באמצע קריאת ההגדה את הבית. "פתאום ללא סיבה, בליל הסדר שעבר בעלי לא השלים את קריאת ההגדה וברח. הוא פשוט נסע לדירתו הקודמת שנותרה בבעלותו בצפון הארץ. הסיבה: קפריזה של רגע".

לדבריה, בעלה נוהג לעזוב את הבית בכל מריבה קטנה ולחזור אחרי כמה ימים. אחרי אותו אירוע בליל הסדר שבו הותיר את כל האורחים המומים, היא תבעה גט אבל הרבנים שלחו את בני הזוג לשלום בית ולנוכח רצון הבעל להגיע להבנות הם חזרו לחיים משותפים.

עו''ד שרין סולן (צילום: יח''צ)
עו''ד שרין סולן (צילום: יח''צ)

לטענתה, מאז אותו ליל סדר, בעלה עזב בשני מקרים נוספים את הבית. כעת דורשת האישה צו לפיו אם יחזור על עצמו סקנדל מן הסוג הזה, או אם יעזוב הבעל את הבית מכל סיבה שהיא ויעבור ללון בדירתו מנישואיו הקודמים, היא מבקשת לכבד את בקשתה להתגרש. "אין לנו ילדים משותפים, רק נכס משותף, ולמרות שאני יודעת שהוא לא הולך לאקסית שלו - ובכל זאת הנטישה הזו שחוזרת על עצמה, כל פעם מחדש, לא מתאימה לי. אני צריכה את השקט שלי".

בימים אלה תוגש לבית המשפט לענייני משפחה בקשה לצו האוסר על בעלה לעזוב את הבית מכל סיבה שהיא. "עזיבה של הבית תחשב כהפרה של ההסכם". הבעל אומר להגנתו: "כבר ארבעה חודשים לא עזבתי את הבית ואין לי כוונה לעזוב. לכן הבקשה מיותרת אבל אם היא רוצה שזה יהיה כתוב ובאישור בית משפט זה בסדר, אבל זה מלמד על חוסר האמון בינינו. עם זאת אני מסכים כי אני מעריך מאוד את האישה הזו".