התרגשות רבה שוררת בניו ג'רזי לאחר שתושב המדינה רכש את כרטיס הזכייה הראשון לשנת 2024, בשווי עצום של 1.13 מיליארד דולר. זכייה זו הגיעה לאחר 31 הגרלות ללא זוכה. מספרי הזכייה הם: 7, 11, 22, 29, 38 וכדור הזהב Mega Ball 4.

הזכייה הנוכחית מדורגת במקום החמישי בגודלה בהיסטוריה של ההגרלות. הזוכה הטרי יוכל לבחור בין קבלת סכום הזכייה בתשלומים שנתיים לאורך זמן, בסך 1.13 מיליארד דולר, או סכום חד פעמי מוקטן של כ-537.5 מיליון דולר.

לוטו (צילום: ingimage ASAP)
לוטו (צילום: ingimage ASAP)

למרות הסיכויים הקלושים, 13 משתתפים נוספים זכו בפרסים נאים ממדינות קליפורניה, קולורדו, פלורידה (2), ג'ורג'יה, אילינוי, אינדיאנה, מישיגן, ניו יורק (2) ואוהיו. הם זכו במיליון דולר כל אחד בזכות חמשת המספרים הזוכים הלבנים. משתתף בר מזל נוסף מניו יורק זכה ב-2 מיליון דולר בזכות הדאבל המגה פלייר.

הזוכה האנונימי רכש את הכרטיס הזוכה בעלות של שני דולרים בלבד בעיר באיון, ניו ג'רזי. בניגוד למדינות אחרות, ניו ג'רזי מאפשרת לזוכים לשמור על חשאיות ולדרוש את הפרס עד שנה לאחר ההגרלה. הזכייה הנוכחית היא הגדולה ביותר במדינת ניו ג'רזי מאז שנת 2018, אז זכה ריצ'רד ואהל ב-533 מיליון דולר. זכייה זו ירדה כעת למקום ה-11 בגודלה בהיסטוריה של המשחק.

לוטו (צילום: אינסטגרם)
לוטו (צילום: אינסטגרם)

זו הפעם הראשונה מאז דצמבר 2023 שמישהו זוכה בפרס הגדול בהגרלה. הזכייה הקודמת הייתה בקליפורניה בסכום של 395 מיליון דולר. כזכור, הזכייה הגדולה ביותר בהיסטוריה בסך 1.6 מיליארד דולר, התרחשה בפלורידה בחודש אוגוסט 2023.

חודש זה שופע במיליארדרים חדשים. מוקדם יותר החודש נחשף כי קבוצה מקליפורניה זכתה ב-1.765 מיליארד דולר בהגרלת פאוורבול. זכייה זו היא השנייה בגודלה בהיסטוריה של ההגרלות.