טיס של חברת התעופה יונייטד איירליינס מפרנקפורט לסן פרנסיסקו נאלצה לחזור על עקבותיה לאחר שתכולת אסלה שבורה זלגה לתא הנוסעים. התקלה התרחשה מספר שעות לאחר ההמראה והטייס נאלץ להטיס את המטוס, מדגם בואינג 777, חזרה לנמל התעופה בפרנקפורט.

דובר של חברת התעופה אישר את התקלה וציין כי הוצע לנוסעים לינה במלון ללילה, והם הוזמנו מחדש לטיסות אחרות שיצאו למחרת. האירוע המצער הזה מצטרף למספר תקלות אחרות שאירעו במטוסים חברת התעופה יונייטד איירליינס לאחרונה, מה שמעלה חשש בנוגע לבטיחות הנוסעים בטיסות החברה.

מטוס יונייטד איירליינס בנתב''ג (צילום: דוברות רשות שדות התעופה)
מטוס יונייטד איירליינס בנתב''ג (צילום: דוברות רשות שדות התעופה)

לפי הדיווחים ב-Fox Business, בין התקלות האחרונות ניתן למנות טיסה מישראל לניוארק שנאלצה לנחות נחיתת חירום עקב רוחות חזקות, כאשר מספר נוסעים נפצעו קל. טיסה מסידני לסן פרנסיסקו חזרה על עקבותיה עקב "בעיה תחזוקתית", שהתבררה כנזילת דלק מהכנף. מטוס בואינג 777 איבד גלגל במהלך המראה מסן פרנסיסקו ליפן, מה שגרם לבהלה בקרב הנוסעים.

מנכ"ל יונייטד איירליינס, סקוט קירבי, כתב מכתב התנצלות ללקוחות החברה, בו ציין כי "בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו ועומדת במרכז כל מה שאנחנו עושים". עם זאת, האירועים האחרונים מעוררים תהיות לגבי מחויבות החברה לבטיחות, ומחייבים אותה לנקוט בצעדים משמעותיים לשיפור המצב.

מנכ\'\'ל בואינג, דייב קלהון, הודיע בשבוע שעבר כי יפרוש מתפקידו בסוף השנה (צילום: רויטרס)
מנכ\'\'ל בואינג, דייב קלהון, הודיע בשבוע שעבר כי יפרוש מתפקידו בסוף השנה (צילום: רויטרס)

בואינג גם התמודדה עם בעיות נוספות במטוסיה בחודשים האחרונים, החל מהתקרית שהתרחשה בינואר כאשר במטוס 737 MAX 9 של חברת התעוםה אלסקה איירליינס, כאשר פאנל התנתק ממקומו באמצע הטיסה, מה שאילץ את הטייס לבצע נחיתת חירום בפורטלנד זמן קצר לאחר ההמראה. מנכ"ל בואינג, דייב קלהון, הודיע בשבוע שעבר כי יפרוש מתפקידו בסוף השנה.