כוכבת רשת מאוסטרליה חשפה לפני מספר חודשים פרטים על חיי המין שלה שלה באינטרנט "בשביל הכיף" ובכדי לשבור את הסטיגמה נגד נשים מיניות. קהל העוקבים שלה נהנה מהתכנים שהיא יצרה והיא החליטה להציב לעצמה "יעדים" - אחד מהם היה לשכב עם 300 אנשים במהלך השנה.

אנני נייט, רק בת 26, מייצרת תוכן למבוגרים ונשבעה שהאתגר הבא שלה הוא להכפיל את הנתון הזה ל-600. בעבר היא הפכה ויראלית לאחר שטענה שפוטרה מעבודתה לאחר שהבוסים גילו מה היא עושה ב"עבודתה השנייה". אולם, בעקבות הבחירות שלה היא חוותה גל של תגובות שליליות וביקורתיות מצד אנשים שלא התחברו למעשיה.

אנני נייט בת ה-26, שכבה עם יותר מ-300 אנשים בשנה (צילום: מתוך אינסטגרם)
אנני נייט בת ה-26, שכבה עם יותר מ-300 אנשים בשנה (צילום: מתוך אינסטגרם)

בין התגובות המשפילות שנייט מקבלת, נכתב לה: "את במרחק של כמה שנים מדיכאון קליני" ו"אין בזה שום העצמה, את פשוט קלה להשגה". בת ה-26 סיפרה שעל אף כל השנאה שהיא חווה, היא מתעלמת דעותיהם של אנשים זרים ומייחסת חשיבות רק לדעתם של חבריה ומשפחתה. "אנשים שופטים אותי כי שכבתי עם 300 אנשים בשנה שעברה", אמרה בריאיון לתוכנית היוטיוב Love Don't Judge.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎annie knight‎‏ (@‏‎anniekknight‎‏)‎‏

אמה של הצעירה סיפרה בריאיון שלקח לה קצת זמן להשלים עם עיסוקיה של בתה. היא אף חשפה כי "הזדעזעה בהתחלה" כשגילתה על כך דרך פוסט בפייסבוק. למרות זאת, היא ציינה שנייט הוכיחה שהיא יודעת בדיוק מה היא עושה, וכי אין לה שום דאגות. "אני סומכת עליך אנני. מה שלא תבחרי לעשות, אני אהיה שם בשבילך", אמרה האם בביטחון.

למרות כל הביקורות, נייט מתעקשת להמשיך ולחגוג את החיים המיניים שלה כדי להוכיח שנשים יכולות להיות חופשיות מינית בדיוק כמו גברים. "מה ההבדל בין גבר שישכב עם חמישה בני אדם ביום לבין אישה ששוכבת עם חמישה בני אדם ביום?", היא שאלה. "לא מובן לי למה כשגבר עושה את זה הוא נחשב לאגדה, אבל כשאישה עושה את זה היא נקראת בשמות והופכת נלעגת".