צעירה אנונימית בשנות ה-20 לחייה, פנתה ליועצת הזוגיות של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, וכתבה לה שנקלעה לסיטואציה מורכבת עם בן הדוד הנשוי שלה.

"אני 'מכורה' לסקס עם בן דוד שלי אבל הוא נשוי והמשפחה שלנו תשתגע אם ידעו עלינו", כתבה בפנייתה. "אשתו קצת 'תקועה' ואף פעם לא ממש התייחסתי אליה, אבל כשהיא ביקשה ממני לפני כמה חודשים לעשות בייביסיטר לילדים שלהם הסכמתי, כי הילדים שלהם מתוקים ואני מסתדרת איתם מעולה".

סקס, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
סקס, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

היא המשיכה: "היא הלכה ליום ההולדת של אחותה והוא תכנן לצאת לארוחת ערב עם כמה חבר'ה מהעבודה. חצי שעה אחרי שאשתו הלכה, הוא ירד בפיג'מה והודה ששיקר לגבי האירוע מאחר והוא 'רק רצה לבלות איתי ערב שקט'. זו הייתה תחילת הרומן שלנו. אני בת 24 והוא מבוגר ממני בתשע שנים".

עוד היא ציינה: "הוא נשוי כבר כמה שנים ויש להם שני ילדים. הערצתי את בן דוד שלי מאז שהייתי קטנה והופתעתי מהעובדה שהוא ישב לידי באותו הלילה כשהוא בפיג'מה שלו. הוא חתיך, אדיב ומתחשב. הלב שלי זז ממקומו כל פעם שהוא מביט בי".

"הלילה הזה היה נפלא. הוא כרך את זרועו סביבי וכשראה שאני לא מתנגדת, הוא נישק אותי והפשיט אותי והרגשתי אותו בכל הגוף. בהזדמנות אחרת, אשתו יצאה והוא היה אמור לעבוד עד מאוחר אבל חזר הביתה ברגע שהיה בטוח שהיא נסעה ולא בזבזנו זמן".

לא יודעת מה לעשות הלאה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
לא יודעת מה לעשות הלאה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

"הלכנו לחדר השינה שלהם וסגרנו את הדלת כדי שהבנים שלהם לא ישמעו אותנו. שכבנו, זה היה קסום. אני המומה לגמרי אבל גם אם הוא יעזוב את אשתו בשבילי המשפחות שלנו לא יקבלו את מערכת היחסים בינינו. אני מאוד רוצה להיות איתו והייתי רוצה שהרומן בינינו יהפוך למשהו לגיטימי יותר".

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לצעירה האנונימית: "אין בזה שום דבר מלבד שברון לב עבורך. זה לא נשמע שדיברתם אי פעם על לאן הקשר הזה יוביל, ואני חושדת שזה בגלל שאת יודעת את התשובה. הוא לא מציע לך דבר מלבד סקס בסתר. סיימי את הסיפור הזה לפני שאשתו תגלה, כי התוצאות יהיו הרסניות עבור כולם".

היא סיכמה: "אם תהיי מציאותית, תביני שאת עלולה לאבד את המשפחה שלך בגלל זה. בנוסף, תחשבי על הילדים שלו שאת כל כך אוהבת והם אותך. תתחילי לצאת עם אנשים בגילך כדי שתוכלי למצוא מישהו שבאמת אכפת לו ממך".