גבר אנונימי פנה ליועצת היחסים של ה-The Sun הבריטי DEIDRE, וחשף כיצד גילה שאשתו בוגדת בו, ושזה היה הרבה יותר גרוע ממה שחשב.

הוא כתב: "כשאחד מהחברים אמר לי שאשתי בוגד בי, יצאתי לתפוס אותה. אני כל כך מזועזע וכועס שלא דיברתי איתה יותר משבוע. אני בן 42 והיא בת 39 ואנחנו נשואים כבר עשר שנים. חשדתי שאולי יש לה מישהו כבר כמה חודשים אבל לא רציתי להאמין".

תפס את אשתו על חם בבגידה (צילום: אינג'אימג')
תפס את אשתו על חם בבגידה (צילום: אינג'אימג')

הוא המשיך: "היו הרבה מאוד סימנים, היא הייתה דיסקרטית, חסרת חיבה כלפיי ולא תקשורתית ואז יום אחד חבר אמר לי שהוא צריך לדבר איתי על משהו. הוא אמר 'מצטער אבל אני חושב שאני צריך לדעת שמצאתי את הפרופיל של אשתך באתר היכרויות'. כעסתי ואמרתי לו שהוא בטח טועה, אבל חלק ממני ידע שהוא דובר אמת".

עוד הוא כתב בפנייתו: "אני נהג משאית ורוב הזמן עובד מחוץ לבית, מה שנותן לה את כל הזמן שבעולם לנהל רומן. הייתי צריך להתעמת איתה אז אבל לא היה לי האומץ, ובכל מקרה, היא בטח הייתה משקרת. אז בשבוע שעבר אמרתי לה שאני נוסע לשלושה ימים - אבל נסעתי רק ליומיים".

"ביום השלישי חזרתי הביתה באמצע היום אחה"צ ושמעתי רעשים מחדר השינה למעלה. רועד, עליתי ופתחתי את הדלת כשאני מצפה לראות אותה עם המאהב ונותרתי המום. היא הייתה עירומה במיטה אבל לא עם גבר אחד - אלא עם שני בחורים". הוא סיכם את פנייתו: "מאז, לא יכולתי להסתכל על אשתי ולא לדבר איתה. היא התנצלה וממשיכה להתנצל אבל אני מלא זעם ופגוע מדי. אני לא יודע מה לעשות".

נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
נתפסו בבגידה, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

יועצת הזוגיות DEIDRE, השיבה לו: "הלם וכעס עלולים להקשות על החשיבה לעתים קרובות, אבל התעלמות מאשתך רק מוסיפה לכאב ולאומללות. המצב הזה לא ייפתר מעצמו. לא הבנתי ממך אם אתה מעוניין לנסות לפתור את העניינים, אבל כך או כך, עכשיו זה הזמן לדבר".

היא המשיכה: "נשמע שהיא מעוניינת לדבר ושהיא מתחרטת. תהיו כנים לגבי הרגשות שלכם, ספר לה איך אתה מרגיש, שאתה מאוכזב ושאל אותה למה היא החליטה לבגוד בך. יהיה קשה להתגבר על המראות שראית, אבל אם שניכם רוצים לבנות אמון מחדש ולשפר את מצב הנישואים, זה אפשרי עם מאמץ וזמן".