למרות שכל זוג חווה עליות ומורדות, נראה שהוויכוח הסוער של בני הזוג הללו - שהיו נשואים 18 שנה וביחד 20 שנה - הוביל לפרידה זמנית. למרבה המזל, הם הצליחו לפתור את המחלוקת ולהתפייס לפני שאשתו נכנסה להריון עם תאומים. אולם, עולמם התמוטט לאחר שבדיקת DNA גילתה שהתאומים אינם שלו. בעקבות התוצאות, אשתו סוף סוף חשפה את אשר קרה באותם שבועיים של פרידה.

בפוסט שפרסם ברשת החברתית Reddit, האב ההרוס סיפר: "קלי בכתה וביקשה סליחה ללא הפסקה על כך שבזמן מריבה שפרצה בתחילת הנישואים שלנו, היא שתתה יותר מדי לילה אחד ושכבה עם גבר אקראי. היא טענה שלא בגדה בי מאז אבל פעם אחת הספיקה כדי לגרום לי להיות מבולבל. אני צריך זמן לעכל את זה. אני כבר לא יודע מה אני עושה בכלל – הימים עוברים בערפל".

בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
בדיקת DNA, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

הוא המשיך: "אני מרגיש כמו זומבי, חסר יכולת לחשוב או לעבד את המצב. אני לא מתכוון לנטוש את הילדים שלי – הם עדיין הילדים שלי ואני אוהב אותם מאוד". האיש פנה לגולשי Reddit בבקשה לקבל עצה לגבי המשך דרכו: "אני ישן בית מלון עכשיו ולא אכלתי כלום היום. המחשבות שלי מבולגנות, אז אני כותב את הפוסט הזה כדי שמישהו יעזור לי לעבד את המצב. קלי תמיד הייתה אישה נהדרת ושותפה עסקית מעולה. אני לא יודע אם אי פעם אוכל להסתכל עליה אותו דבר שוב".

גילה שילדיו התאומים אינם שלו, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)
גילה שילדיו התאומים אינם שלו, אילוסטרציה (צילום: ingimage ASAP)

גולש אחד הגיב: "דבר ראשון - אתה צריך לדאוג לעצמך, לאכול ולצפות קצת בטלוויזיה. קיבלת חדשות קשות, וכל אחד היה מתמוטט מזה". אחר הוסיף: "אתה צריך לדאוג קודם כל לעצמך, תן לעצמך את מה שאתה צריך ועם הזמן תבין איך להמשיך הלאה. כשאתה תהיה מוכן, תוכל להגיד לאשתך מה אתה מתכוון לעשות. בסופו של דבר ההחלטה היא שלך, אם זה יותר מדי בשבילך או לא. עדיין אפשר להציל את המשפחה הזו אם תעבדו על זה ואם תרצו להמשיך להיות ביחד".