בעל שלח לאשתו הודעות טקסט, לפיהן הוא מעוניין לסיים את נישואיהם - וזאת מסיבה יוצאת דופן. במסרונים הוא האשים אותה ב"גילוי עריות" על רקע "מעשה חסר כבוד" זמן קצר לאחר שילדה את בנם. לדבריו, המעשה ה"לא מכובד" הוא להניק את התינוק.

בני הזוג, אפריל ויונתן (שמות בדויים) החליפו ביניהם הודעות שוב ושוב וצילומי המסך של המסרונים שותפו ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) והפכו לוויראליים. הוא כתב לה: "שוב הנקת אותו? את יודעת איך אני מרגיש לגבי זה". אשתו השיבה: "אם זה מפריע לך אני יכולה לעשות את זה בחדר אחר".

Breastfeeding = Incest
byu/UsefulCantaloupe4814 inNotHowGirlsWork

הוא ענה לה: "את פשוט עושה מאחורי הגב שלי דברים שמפריעים לי. יש אפילו עובדה מדעית מוכחת שחלב אם אינו טוב יותר מפורמולה לתינוקות. לעולם לא אוכל להסתכל עלייך באותה הצורה שוב".

המסרונים של יונתן הפכו להיות יותר ויותר קשים לקריאה: "אני חושב שאת אישה רעה ושאת לא מכבדת אותי. לקחת ממני את השמחה שהייתה לי ועוד הרבה מאוד דברים. אני אוהב את הציצים שלך אבל כרגע הם היו בפה של גבר אחר ואני כבר לא נהנה מהם. הוא זכר! הבן שלך! זה גילוי עריות בעיניי", כתב.

הנקה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
הנקה, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

חילופי הטקסטים הסתיימו בכך שהבעל הזועם כתה לאשתו שהיא "יכולה להישאר בביתם עד שתחזור לעצמה ולאחר מכן תצטרך למצוא לעצמה מקום אחר". חילופי המסרונים ששותפו ברשת גרפו תגובות קשות מגולשים רבים, כשרבים מהם הזדעזעו עמוקות מהתבטאויותיו של האב.

"מה קראתי עכשיו?", כתב גולש אחד. שני הגיב: "יש אנשים שצריכים לעבור טיפול רציני". אחר הוסיף: "אלוהים, אב מקנא בבנו שזה עתה נולד על כך שהוא יונק ועוד מאשים בכך את האם? למה זה מגיע לנו?".