פרשה חדשה ובמרכזה חשד לקשר פלילי ואסור בין מורה בת 24 לתלמיד קטין, מזעזעת עיירה קטנה בוויסקונסין שבארה"ב. המורה והארוס שלה, תכננו להינשא ביולי. אולם, תוכניות החתונה שלהם נעצרו לאחר שהקשר האסור עם אחד מתלמידיה הקטינים - בן 11 בלבד - נחשף.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מדיסון ברגמן, מורה בת 24 מויסקונסין, נעצרה לאחר שהוריו של אחד מתלמידה גילו הודעות טקסט בינה לבין בנם, המתארות מפגשים אינטימיים ביניהם במהלך שעות הלימודים. בנוסף, במהלך החקירה אותרה תיקייה עם שמו של התלמיד, שהכילה פתקים בכתב ידה של בת ה-24 המתארים נשיקות ביניהם.

סם היקמן, ארוסה של ברגמן, המורה שנעצרה בחשד שניהלה קשר עם תלמיד בן 11, ביטל את החתונה שתוכננה ל-27 ביולי. כך דיווח חברו של היקמן - שביקש להישאר בעילום שם - לניו יורק פוסט.

"החתונה נדחתה על הסף ללא הגבלת זמן, וכנראה שלא תתקיים כלל. סם נפגע עמוקות, והוא מבויש ועצבני. הוא לא ציפה לזה. כולם כועסים", סיפר החבר לניו יורק פוסט. תמונת החתונה של הזוג הוסרה מאתר ארגון החתונות הפופולרי The Knot, ועל פי החבר, ההחלטה לבטל את החתונה המתוכננת הייתה משותפת לשני הצדדים.

"זה די ברור שזה לא יקרה הקיץ. אין מילים", ציין החבר. "הוא אמר שעצוב לו שהיא 'בגדה בו' עם ילד קטן. הוא ממש פגוע. אנחנו כבר לא מדברים על זה יותר מדי, זה נושא כאוב".

לא ברור כמה זמן נמשך הקשר האסור, אך ברגמן אמרה לחוקרים שקיבלה את מספר הטלפון של התלמיד בדצמבר, כחודש לאחר שהתארסה להיקמן. היא הוצאה לחופשה מנהלית ואסור לה ליצור קשר עם תלמידים, הורים או מי מצוות בית הספר. היא מואשמת בתקיפה מינית חמורה של קטין ושוחררה בערבות של 25,000 דולר.