בשורה משמחת לחובבי האתלטיקה - אליסה שמידט, ספורטאית גרמניה שזכתה לכינוי המחמיא "הספורטאית הכי סקסית בעולם" על ידי מעריציה, הבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בפריז 2024. שמידט תצטרף לנבחרת גרמניה בריצת שליחים 4x400 מטר, תדליק את האש האולימפית ותביא כבוד רב למולדתה.

ההישג המרשים הושג בתחרות "World Athletics Relays Bahamas" שנערכה בסוף השבוע. שמידט, פעילה מושבעת ברשתות החברתיות עם למעלה מ-7 מיליון עוקבים באינסטגרם ובטיקטוק, שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם חברי הנבחרת הגרמנית וכתבה: "איזה לילה מדהים! מהג'ונגל של איי הבהאמה - היישר לפריז!".

משחקי האולימפיאדה בפריז יתקיימו בין ה-26 ביולי ל-11 באוגוסט, ושמידט צפויה להיות אחת הספורטאיות הבולטות והמדוברות בתחרות. כזכור, הספורטאית נסעה לטוקיו למשחקים האולימפיים ב-2021 ולאחר מכן הודיעה על רצונה לקחת הפסקה מהספורט, ככל הנראה כדי להתאושש ולטעון מצברים לקראת האתגר האולימפי הבא.

"עונה 2021 הסתיימה", כתבה שמידט באוגוסט 2023. "לא אסתיר את זה, אני לא מרוצה מהתוצאות שלי השנה. נתתי את כל כולי, עבדתי קשה יותר מתמיד ודחפתי את עצמי מעבר לגבולות היכולת. זו לא הייתה שנה קלה עם קורונה ופציעות, אבל אני יודעת למה אני מסוגלת ואני נחושה לחזור חזקה יותר".

הספורטאית נוהגת לשתף סרטונים ותמונות מתחרויות ואימונים בעמודי המדיה החברתית שלה, ומעניקה הצצה נדירה לעולם הספורט המקצועי וחיי היום-יום של ספורטאית צעירה ומוכשרת. לקראת התחרות האחרונה, הביעה שמידט את גאוותה לייצג את מדינתה וכתבה באינסטגרם: "אני מרגישה כל כך גאה לייצג את גרמניה באליפות העולם בריצות שליחים בשבוע הבא. בואו נעשה את זה!".

אין ספק שאליסה שמידט תהיה אחת הכוכבות הבולטות של האולימפיאדה בפריז. עם היופי המהפנט, הכישרון הספורטיבי יוצא הדופן והאישיות הכובשת שלה, היא צפויה להסעיר את הקהל ולשמש השראה לדור חדש של ספורטאים צעירים.