אם לילד בן שנתיים מצאה את עצמה במצב מביך לאחר שאשת אביו של בנה, פנתה אליה בטענה שהיא מעוניינת לפגוש אותה ואת הילד כדי לדון בעניין הבגידה של בעלה.

בפוסט שפרסמה האם ברשת החברתית Reddit, היא חשפה כיצד נכנסה להריון לא מתוכנן מגבר נשוי - רומן שהביא אתו סיבוכים נוספים. לאחר שאשתו של אותו האיש יצרה איתה קשר וביקשה להיפגש וכן הביעה רצון שבנה יכיר את אחיו למחצה, הפכה מערכת היחסים הרומנטית הפשוטה, לכאורה, למסובכת במיוחד.

התינוק נולד כתוצאה מהרומן, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')
התינוק נולד כתוצאה מהרומן, אילוסטרציה (צילום: אינג'אימג')

עוד תיארה האישה בפוסט כיצד ניהלה מערכת יחסים רומנטית עם הגבר הנשוי, מבלי לדעת בתחילה על מצב משפחתו. לאחר שגילתה שהוא נשוי לאחרת, הוא ניסה לשכנע אותה שהם חיים בנפרד ושהנישואים הנם פורמליים בלבד. למרות זאת, האישה נכנסה להריון ובעודו דורש ממנה לבצע הפלה, היא החליטה להביא את הילד לעולם ולגדל אותו כאם חד הורית.

שנים לאחר מכן, פנתה אליה אשתו וחשפה בפניה כי היא גרושה ממנו זה חצי שנה ומעוניינת להיפגש. האם של בן השנתיים - שלא שמרה על קשר עם אותו האיש - לא ידעה איך לעכל את הבקשה ומתלבטת כיצד להגיב.

טענה שלא ידעה שהוא נשוי לפני שנכנסה להריון (צילום: אינג'אימג')
טענה שלא ידעה שהוא נשוי לפני שנכנסה להריון (צילום: אינג'אימג')

משתמשי Reddit הציעו לאישה מגוון עצות, כשחלקם הזהירו אותה מפני כוונותיה האמיתיות של אשת הגבר הנשוי, וחששו שזו עשויה להיות דרך עבור הגבר לחזור לחייה. אחרים הציעו לה להתמקד בילד שלה וברווחתו, ולחשוב על ההשפעות של כל החלטה שתיקח על עתידו.

עם זאת, היו גם מגיבים שגינו את אותה האישה על בחירותיה, כשגולשת אחת כתבה: "מה הבעיה פשוט לא לנהל רומן עם גברים נשואים?". אחרת הסכימה והגיבה: "מה היא חשבה שהולך לקרות? גם אחרי שהיא גילתה שהוא נשוי היא המשיכה להיפגש איתו ועכשיו היא מזועזעת מזה? את יצרת את המצב הזה".