מה שלא תעשו, לעולם אל תשאלו אם זה הכי מוזר שיש. זו שאלה מסוכנת שאסור לשאול. מספיק מבט אחד בקולינריה העולמית כדי להבין שאנחנו מתרחקים מידי יום ממה שנחשב כשפוי ונורמטיבי. כדי לתת לכם טעימה קטנה מאותו עולם מאכלים משונה, קיבצנו עבורכם ממיטב הביזאר הקולינארי העולמי.



אזהרה- הכתבה הבאה מעוררת תאבון (או בחילה), לכן מומלץ לאכול משהו לפני או תוך כדי. בנוסף, למקרה שחשקה נפשכם במאכלים בכתבה, חלק מהם תוכלו למצוא אונליין. אם לא תמיד שווה לטוס בשביל אוכל, לא?



1. נקניקיות ארנב-נחש אפעה



ברשת המזון Wurstküche תוכלו למצוא לצד מאכלים מסורתיים מהמטבח הגרמני גם מאכלים הזויים במיוחד, כמו נקניקיית ארנב-נחש אפעה. אומנם מדובר בנחש ארסי, אל דאגה, הבשר המוגש הוא בטוח לחלוטין ולא כולל את הארס. כי אין דרך טובה יותר להעביר את הסופ"ש עם החבר'ה, רק אתם, בירה ונחש בלחמניה. יאמי!


תודו שאם לא הייתם יודעים ממה זה עשוי, זה דווקא נראה טעים למדי...!




2. עוגת "טיפת גשם", יפן


הקינוח היפני הבא כבש לא רק את יפן אלא גם את ארה"ב. כשמו כן הוא, טוב כמעט. אומנם לא מדובר בטיפת גשם, אך הכדור השקוף הקרוי "עוגה" עשוי ממים וג'לטין על בסיס צמחי, ומוגש על מצע של סירופ סוכר חום וקמח סויה קלוי. את המאכל המשונה אפשר לחתוך כמו ג'לי, אך עלול להפוך למרק אם יושאר באוויר הפתוח זמן רב מידי. בקיצור, תזללו אותו מהר.


3. פיצת תנין
 
אם  אי פעם תגיעו לאוסטרליה, כדאי לכם לנסות את המעדן המשונה "פיצת קרוקודיל" (פיצת תנין). האוסטרלים ידועים כמי שיש להם טעם מוזר באוכל, והפיצות שלהן נכללות בקטגוריה זו. בין מאכלים מסורתיים תוכלו למצוא פיצות עם תוספות לא שגרתיות, כמו פיצה בתוספת רוטב ברביקיו ובשר תנין. למרבה המזל, על הפיצה התנין הוא הנטרף.

 
4. פופקורן בירה
 
אין על ארה"ב, ארץ הנשק, הוליווד והמזון המהיר. אך לא רק, לצד מקדונלדס וסטארבקס תוכלו למצוא פאסט-פוד פחות מסורתיים, כמו למשל פופקורן בירה. אז בפעם הבאה שאתם בקולנוע ורוצים בירה ופופקורן, המוצר הזה פותר את העניין. אפשר למצוא את הפופקורן המיוחד תחת מספר מותגים, ובטעמים של בירה, פינה קולדה ואייריש קרים.
נראה כמו שילוב מנצח!
5. גלידה בטעמי נקניקיה והמבוגר
 
לפעמים קשה לנו להחליט האם לוותר על הקינוח אחרי ארוחה דשנה או להרשות לעצמנו, רק הפעם. הבכן, עם גלידה בטעמי בשר לא תצטרכו להחליט, באנגליה החליטו להקל על האנשים בבחירה קשה זו, והשיקו גלידה בטעמי נקניקיות והמבורגר לקראת הקיץ. כתוספת, במקום סירופים מתקתקים אפשר לשים קטשופ!
6. שימורי בשר גמלים

אין דרך טובה יותר לשלב בין אהבת הארץ לבין הפסקת צהריים, מאשר שימורי גמלים. אך לא רק, נאמר שאתם יוצאים למילואים ונמאס לכם מהלופ זו יכולה להיות אלטרנטיבה לא רעה בכלל...!  בנוסף לגרסת השימורים, המאכל מגיע גם בשר בצורה "רגילה", ומוגש בעיקר בחתונות ומסיבות, והדבשת נחשבת לחלק הכי שווה. יאמי...!
 
שימורי גמלים. צילום מסך
שימורי גמלים. צילום מסך


7. יין נחשים ועקרבים

בעוד חלק מהמאכלים בכתבה עלולים לכל היותר להראות לא טעימים, המוצר הבא עלול להיות מסוכן לעיתים, כי ככה זה, כשאתם קונים יין עם יצורים ארסיים ששוכנים בתוכו, כדי שתהיו מוכנים לכל דבר, מדובר ברולטה רוסית.

את היין מייצרים מחליטת נחשים, אותם מכניסים בשלמותם לתוך אלכוהול או יין אורז. מקור המשקה אומנם בקוריאה אבל תוכלו למצוא אותו ללא בעיה גם במדינות אחרות ובתוספות ליין, כשהתוספת המועדפת היא עקרבים.
 
אומנם האלכוהול מבטל את הארס של היצורים השוכנים בבקבוק, אך אף אחד לא יכול להבטיח לכם שתצאו מהחוויה חיים. מידי פעם צצים סיפורים משונים על אנשים שננשכו בידי הנחשים ביין, אז ראו הוזהרתם.
 

 
8. טורטיית צ'יטוס
 
אי שם בזמנים פשוטים יותר, טאקו בל היה חידוש בפני עצמו. אבל היום להגיש אוכל מקסיקני זה כבר לא מיוחד וכולם עושים את זה, אז צריך לרענן את התפריט. לצורך כך, החליטו בטאקו בל לשלב בין חטיף מלוח פופולארי לבין המאכל המקסיקני המסורתי. אם זה נראה לכם כמו התגשמות חלום, תוכלו לטעום ממנו בפיליפינים, שם הוא מוגש. גם חופש גם חטיף וגם אוכל במוצר אחד, נשמע נפלא..!
9. המבורגר צפרדע בטיגון עמוק
 
אם אתם מחפשים מאכל הזוי, לרוב תמצאו אותו ביפן. כזה הוא ההמבורגר צפרדע בטיגון עמוק, שמגיע אפילו עם לחמנייה מיוחדת שחורה. בתוך הלחמנייה, לצד צפרדע שלמה מטוגנת, תוכלו למצוא גם חסה ורוטב צ'ילי וכל הדרוש ליצירת מנה משביעה ומזינה. למרבה האבסורד, ההמבורגר-צפרדע נוצר תחילה במטרה לקדם מייצג במוזאון ביפן, שעוסק בצפרדעים ארסיות. אך אל דאגה- הזן המטוגן הזה אינו ארסי.

המבורגר יוצא דופן. צילום מסך
המבורגר יוצא דופן. צילום מסך


10. סנדוויץ' קיט קאט

היפנים כאמור ידועים כחובבי מאכלים משונים, וביכולת שלהם להמציא ולחדש כל פעם מחדש בתחום הקולינריה. הפעם החליטו לשלב בין חטיף, שקיים אצלם במגוון רחב של טעמים משונים, לבין "אוכל אמיתי". כי המבורגר רגיל זה משעמם, אז למה לא בעצם? דווקא נשמע מעניין לנסות לאכול חטיף שוקולד בתוך לחמנייה שמנמנה, בתוספת שמנת מתוקה וקליפות תפוז.

 

#japanese style^_^ #kitkatsandwich^_^ tara!!! Let's eat^_^ heheh^_^gawa ko%_^

A post shared by Ka Diamante M. Trilliones (@multitalententadongpinoy) on