בזמן האחרון הפך תחום ה-BDSM לפופולרי, בעיקר הודות לספרי וסרטי "50 גוונים של אפור". אך בעוד שכולם מדברים על הצדדים החיוביים של אקטים מיניים מסוג זה, לא נשמע קול אחראי שמזהיר גם מהחלקים המסוכנים של סקס סאדו-מזוכיסטי. , צעיר חובב בונדאג' ושאר פעילויות מתחום של ה-BDSM נמצא תלוי בבית בחווה, כשידיו קשורות מאחורי גבו, כתוצאה ממשחק סקס שהשתבש.


הצעיר, טובי רוז, 23, מהרמיטאז, ברקשייר שבאנגליה, הרג את עצמו בטעות, בזמן שהתנסה ב"חנק אירוטי". רוז תלה עצמו וגרם לחנק לפרקי זמן קצרים, על ידי כך שבעט בכיסא תחתיו. אך המשחק המיני יצא משליטה, וחברתו מצאה אותו ללא רוח חיים.
האירוע התרחש ב-13 בדצמבר, 2016, אך דיון רשמי בבית המשפט בדבר חקירת נסיבות המוות נערך החודש. ג'ייד ווילקינס, חברתו, שימשה כעדת מפתח. כשהיא קוראת מהצהרתה. הפתולוג פיטר בדפורד אמר בבית המשפט: "כבר בתחילת מערכת היחסים הוא התוודה שבונדאג' הוא משהו שהוא עוסק בו". הוא הוסיף וקרא מההצרה, ואמר כי חניקה הייתה אקט אהוב על רוז, אך הוא הבטיח לחברתו כי לא יעשה זאת כשהיא לא בסביבה לשמור עליו. ווילקינס גם אמרה שהיא לא לקחה חלק בפעילות התלייה, וכי הוא תמיד תלה את עצמו.



על פי עדותה של ווילקינס, הניסויים המיניים של רוז, איתו התגוררה יחד בהארמיטז, ברקשייר, הפכו יותר ויותר מסוכנים, והוא החל לקשור את ידיו במהלכם. הפתולוג בתגובה להצהרה זו שאל את ווילקינס: "את ראית במו עיניך שהוא מסוגל לעשות זאת בעצמו?", על זה ענתה ווילקינס בחיוב.
ווילקינס סיפרה שרוז אמר לה שהוא יוצא לנסיעה, והיא בינתיים הלכה לישון. אך כשהתעוררה, בחמש ורבע בבוקר, נבהלה כשגילתה שהוא לא חזר, והתקשרה לשכן שלה סטיב וייל, שהוא גם הבוס של רוז. וייל סיפר שראה את המשאית של רוז ליד המחלבה הישנה, שהייתה במרחק קצר מביתם של בני הזוג. בבית המשפט העידה ווילקינס כי "ראיתי את המשאית של טובי ופתחתי את הדלת של המחלבה הישנה וראיתי אותו. התקשרתי לסטיב, ובמשאית של טובי מצאתי סכין והשתמשתי בו כדי לחתוך את החבל והנחתי אותו על הרצפה". לאחר מכן ווילקינס התקשרה לאמבולנס, ובינתיים ניסתה לבצע ברוז פעולות החייאה, ללא הצלחה.


המוות הטראגי של רוז, אמרה ווילקינס, היה כתוצאה מהמשחק שלו שהפך מסוכן יותר ויותר, אך היא הודתה כי לא חשבה שזה יגמר במוות. "זה היה משהו שהשתבש לחלוטין", אמרה. מחקירה שלאחר המוות עולה שאכן חנק כתוצאה מקשירה היה סיבת המוות של רוז. בגופו לא נמצאו סימנים לשימוש בסמים או אלכוהול. הפתולוג סיכם שאומנם מדובר בתאונה, הוא הגדיר אותה כ"הרפתקתה כושלת", היות ורוז היה מודע לסיכון שכרוך בפעילות מינית זו, ועסק בה בכל מקרה.