אנחנו חיים בתקופה שבה מדברים על הכל, כמעט, בגילוי ובפתיחות, דבר כבר לא נותר במחשכים. למשל העובדה שגם נשים צופות בפורנו והרבה, ובכלל בזמן האחרון עולים לכותרות יותר ויותר ידיעות על הרגלי הצפייה של נשים בחומרים פורנוגרפיים. בין היתר התגלה כי נשים צופות בפורנו  דרך הסמארטפונים יותר מגברים, ושהמדינה בה נשים צופות הכי הרבה בפורנו היא מלזיה.
כעת הגיע תורו של סקר שחודש חושף את העדפותיהן של נשים כשהן מחפשות דבר מה ארוטי לצפות בו. אתר הפורנו המפורסם pornhub  ערך סקר בו הוא בדק מה הם הרגלי החיפוש של נשים באתר שלהן, ומצא מספר גילויים מפתיעים למדי. 
באופן מפתיע, נשים חיפשו בעיקר פורנו לסבי וכן פורנו שלישיה. כשהן כן חיפשו פורנו בו כיכבו גברים, הן התמקדו באיבר מאוד ספציפי - איבר המין הגברי. לא רק זאת, בחיפושים נמצא שהגודל כן קובע, ונשים העדיפו את האיברים כמה שיותר גדולים.
 

Ingimage :גם נשים צופות בפורנו ויש להן העדפות מיוחדות. צילום
Ingimage :גם נשים צופות בפורנו ויש להן העדפות מיוחדות. צילום



"חיפוש הפורנו הפופולרי ביותר בידי נשים הוא 'לסביות' וכך היה כבר שנים", אמר דובר של Pornhub לאתר ה-dailystar. "נשים שמחפשות באתר גברים מסוימים ישתמשו במונחים כמו 'ז** גדול' או 'שחור". לא רק זאת, נמצא גם שנשים נטו לחפש גברים "שעירים" או "דדי" (אבא) בעיקר.
קורי פרייס, סגן הנשיא של חברת pornhub סיפר ש"כחברה אנחנו אלופים ביצירת הקונספט של דימוי גוף חיובי, ומעודדים את כולם לאהבו את הגוף שלהם ולחגוג את מה שעושה אותם ייחודיים-פגמים והכל". הוא התייחס באמירתו זו לחיפושים הללו של נשים, אשר מראים על שינוי בתפיסה של מה שנחשב מושך, אולי.

אך יש מי שחולקים על כך. מבחינה אבולוציונית, החוקרים טוענים שאנחנו "מתוכנתים" להעדיף בני זוג עם תכונות פיזיות מסוימות, "נשים מעדיפות גברים בריאים וחטובים ושיהיו גבוהים מהן, ומוצאות גברים עם בטן בולטת וקרחת כלא מושכים", טוען הפסיכולוג האבולוציוני נייג'ל ברבר. יחד עם זאת הוא הוסיף כי "נשים נמשכות גם לגברים אדיבים ומחפשות רמזים להצלחתו החברתית, הכלכלית וכן האינטליגנציה שלו".
 

via GIPHY