אריות ים נראים מאוד חמודים בסרטי הטבע, אבל מתברר שאריה הוא אריה, גם אם הוא חי במים. ילדה שהגיעה עם משפחתה למזח בעיר ריצ'מונד שבחבל בריטיש קולומביה בקנדה, הופתעה לראות במים את היונק החמוד, שככל הנראה נמשך למקום בגלל פירורי הלחם שזרקו לעברו האנשים על המזח. 



היא והאנשים שהיו איתה נהנו מהאטרקציה והביטו בחיה החמודה. אלא שאז החליטה הילדה לשבת על שפת המזח, בלי לדעת שאריה הים אינו חמוד וחביב כפי שהוא נראה. באבחה אחת הוא זינק מן המים ומשך את הילדה לתוך המים.

אריה ים גורר ילדה לתוך המים


אדם שהיה במקום זינק מהר מאוד למים והציל את הילדה לפני שנגררה למעמקי הים. למרבה המזל הילדה לא נפצעה כלל וכעת תהיה לה חוויה אחת לספר עליה לחברים.



מייקל פוג'יוורה, שהנציח את האירוע, סיפר ל"וונקובר סאן" כי אריה הים משך הרבה תשומת לב מהמבקרים, כולל הילדה. היא ומשפחתה החלו להאכיל את החיה בפירורי לחם, ואני מניח שהיונק חש יותר מדי בנוח". לרשת CBS אמר פוג'יוורה כי הילדה ומשפחתה היו מאוד מזועזעים. "הם היו פשוט בהלם".



פרופ' אנדרו טרייטס, מנהל היחידה למחקר יונקי ים באוניברסיטת ונקובר, אמר כי אריה הים אינו אשם במה שקרה. "התגובה הראשונה שלי לסרטון היתה כמה טיפשים יכולים אנשים להיות ולא להתייחס בכבוד לחיות", הוא אמר לרשת CBC. "זה היה אריה ים ממין זכר. הם ענקים. הם לא חיות קרקס ולא מאומנים להיות ליד בני אדם".



לדברי טרייטס, אריה הים ככל הנראה חשב שהשמלה של הילדה היא אוכל. "אני מקווה שהסרטון הזה ילמד אנשים שלא להאכיל חיות בר כמו אריות ים".