בעוד רבים מבני התמותה מתווכחים ביניהם מי יוציא את הזבל ונגעלים מכל מגע ואף אזכור של הנושא, יש מי שעבורם מדובר בתענוג אמיתי ואף התגשמות חלום. עכברוש אחד מניו יורק התעורר השכם בבוקר יום אחד, והיה משוכנע שזה יום הולדתו כאשר מצא "שקיות הפתעה" רבות שוכבות להן על המדרכה, מלאות בכל טוב. לאחר שהתאפס על עצמו מן ההתרגשות שאחזה בו, בחר העכברוש בשקית הזבל הלבנה והחל גורר אותה מצד אחד של המדרכה לשני.

לשמחתנו הרבה, האירוע המרגש תועד עוברת אורח, בידי לי קונור, שראתה לפתע שקית זזה כביכול בפני עצמה, והחליטה לשלוף את הנייד. לדבריה של קונור, האירוע צולם בשעות הבוקר המוקדמות ברחוב דין, בין שדרת ברוקלין לשדרת קינגסטון בקראון הייטס, ברוקלין. "עליתי על האופניים שלי וראיתי שקית זבל זזה, לכאורה בפני עצמה", סיפרה ל-ABC 7. "אחרי שעמדי שם לרגע עם פה פעור, הבנתי שאני חייבת לצלם את זה", אמרה וכמובן שיתפה מיד את הסרטון ברשתות החברתיות. לאחר שהעכברוש המגודל סוחב את השקית לצד השני של המדרכה, הוא החליט שהעניין מיצה את עצמו ושיש לקונור מספיק חומר על מנת שהוא יהפוך לכוכב הרשת החדש. כשהוא עייף ורעב מן הפעילות המאומצת, הוציא העכברוש המשופם משהו עגול מהשקית, שנראה כמו פיתה או עוגייה ענקית, נכנס בעד גדר מפוארת ונעלם עם הנשנוש בעד מחילה באדמה. 
 



אומנם הסרטון לא זכה לפופולריות רבה כמו "pizza rat" אך הוא בהחלט הפך וירלי וזכה לתודעה ציבורית רבה. "עכברוש הפיצה" הוא סרטון שצולם ב-2015, והשחקן הראשי בו הפך לכוכב בין לילה. בסרטון, נראה העכברוש לוקח משולש פיצה הביתה תוך גרירתו במורד גרם מדרגות של רכבת תחתית בניו יורק. הסרטון הועלה לרשת בידי הקומיקאי מאט ליטל, שהשווה את היצור החמוד למאסטר ספלינטר, ותהה האם הוא מביא פיצה לצבים. הסרטון זכה למיליוני ציפיות תוך יממה בלבד, והפך מאז לסוג של קאלט ויראלי בן זמננו.


 

קוואבנגה!

via GIPHY