יש הרבה בעלי חיים מוזרים בעולם שלנו, אבל לפעמים נדמה שחלקם נלקחו הישר מסרטי מדע בדיוני, שכן קשה להאמין שיצורים כאלו באמת חיים בינינו. דוגמה חיה לכך קיבלנו לאחרונה, כשצעירה מארה"ב העלתה תמונה של חילזון ענקי ושיגעה את הרשת. נכון, אנחנו מכירים את זה שכל דבר כמעט יכול לשגע את הרשת, אבל הפעם זה נראה קצת יותר מדי מוזר, שכן הצעירה טענה שזה בכלל ארנב. 

הצעירה העלתה את התמונה עם היצור בידיים שלה, וכתבה "בבקשה, עזרו לי, הארנב שלי. הוא חולה". ואכן, החילזון שדומה מעט לארנב כבש מיד את הרשת. אך למרות שהגולשים היו משוכנעים כי התמונה אכן שייכת למי שהעלתה אותה, משתמשת בשם מאדס, היא הודתה לאחר זמן מה כי זה לא החילזון שלה ולדעתה התמונה צולמה ברוסיה.  

על פי ממדי החילזון הארנבי ומראהו, ההערכה היא שככל הנראה מדובר בחילזון אפריקאי ענק, שגודלו נע בין 10-20 סנטימטרים. מדובר על זן של חילזון שאסור לייבוא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב. למרות המראה המתוק שלו, החילזון הענקי נחשב לאחד מ-100 המינים הפולשים המזיקים ביותר, על פי ה-IUCN (האיגוד הבינלאומי לשימור הטבע ומשאבי הטבע), ובין היתר הוא גורם לנזקים עצומים לצמחייה, ומבריח מינים מקומיים של חסרי חוליות ביניהם חלזונות. במקור, היצור המתוק הוא מאפריקה וחובב אקלים טרופי, וההערכה היא כי התפשט גם למדינות אחרות בעולם על ידי יבוא לצורכי מאכל או לגידול כחיית מחמד.
בגלל היותו מין פולשני מזיק, הוא מוחרם במספר רב של מדינות, וכן עלול להיות נשא של מחלות. גם בישראל הוא אסור לייבוא, אך כן ניתן לצפות בו בגן החיות התנ"כי בירושלים. כל זה לא הפריע לגולשים להתאהב ביצור הענק, וחלק אף "חבשו" כובע לראשו. אחרים ראו דמיון בינו לבין גארי, החילזון המתוק של בוב ספוג.
משתמש אחד שאל בצחוק איזה סוג כלב זה, ובהחלט מדובר בחלזון גדול מספיק כדי לקשור אותו ולקחת אותו לטיול.
כמובן שהיו מי שפחות התלהבו, ואמרו כי היצור יגרום להם סיוטים בלילה, ותהו מה לא בסדר עם ה"כלב" הזה


גולש אחד כתב שגם ה"כלב" שלו חולה ולא מפסיק לאכול דשא

וכמובן, שאי אפשר שלא להיזכר בחילזון הענקי מ"הסיפור שאינו נגמר"

אנחנו חושבים דווקא שחבל שהמין הזה מוחרם בארץ, שכן למרות הנזקים שהוא גורם, הוא גם נראה כה חמוד ומקסים וטוב לב.

via GIPHY