בגידה בקרב אנשים נשואים היא נתון קיים, לטוב או בעיקר לרע. זה משהו שתמיד היה קיים ולא הולך להיעלם, בגלל הטבע האנושי הלקוי שלנו. אך בניגוד למה שנהוג לחשוב, הסיבה בגינה אנשים בוחרים לנהל רומן, ולפגוע באמון של בני זוגם היא לא רק סקס, ויש גורם נוסף שמתחרה על מקומו. למעשה, על פי סקר חדש עולה שמין אוראלי הוא מרכיב שלא ניתן להתפשר עליו במערכת יחסים לא לגיטימית זו, ויש מי שיסיימו אותה אם הוא לא יתקיים. בסקר, שנערך בידי אתר הבגידות Victoria Milan, השתתפו 9,107 גברים ונשים מ -22 מדינות בעולם, אשר חברים באתר, שנשאלו מה הוא מבחינתם "דיל-ברייקר" בניהול רומן.



מתשובות המשתתפים, מעל מחצית - כמעט 65% מהנשים, ו - 68% מהגברים - השיבו שמין אוראלי הוא מרכיב כה חשוב במערכת יחסים זו, עד שיסיימו אותה אם המרכיב הזה לא יתקיים. הבעיה בקיום או העדרו של מין כזה תלויה ככל הנראה בפער בין הרצון להעניק אותו והרצון לקבל אותו בין המינים. כאשר נשאלו האם הם אוהבים להעניק אותו. נשים (77%) הראו מעט יותר היענות מאשר מגברים (72%), ולגבי קבלת מין אוראלי המספרים התהפכו כמובן, ברוב מוחץ (94%) מהגברים השיבו שכן, לעומת 89% מהנשים.


רבים טענו שיסיימו רומן שאין בו מין אורלי. אינגאימג
רבים טענו שיסיימו רומן שאין בו מין אורלי. אינגאימג

 

נתון מעניין נוסף שנמצא היה שהמוצא של המשתתפים השפיע על הסיכוי שיעניקו מין אוראלי או לא. בראש הרשימה של מי שהיו בעלי הסיכוי הגבוה ביותר לאקט הייתה ספרד, עם פער קטן בין הנשים (84%) לגברים (80%). הבאה בתור הייתה צרפת, עם היענות גבוהה יותר בקרב הנשים (83%), לעומת הגברים הצרפתים (76%). השלישית ברשימה הייתה בריטניה, כששוב הנשים (82%) היו בעלות היענות גבוהה יותר מאשר הגברים (79%). מבין 22 המדינות שהשתתפו בסקר, נמצא שגברים אוהבים מין אוראלי יותר מהנשים מאותן המדינות. 

victoriamilan.com :מין אורלי כמרכיב הכרחי בניהול רומן. צילום מסך
victoriamilan.com :מין אורלי כמרכיב הכרחי בניהול רומן. צילום מסך

בתחתית הרשימה, נמצא שהמדינות בהן הרצון להעניק מין אוראלי היה הנמוך ביותר היו פורטוגל, עם היענות גבוהה יותר מצד הגברים (68%), לעומת הנשים. גם שווייצריה ופינלנד הראו היענות נמוכה עם נתונים דומים.