בדרך כלל כשמתקשרים למשטרה זה נעשה בגלל סיבה אמתית ודחופה כגון רוצח סדרתי, שוד, אונס או פיצה עם אננס, אך צעירה אחת משווייץ החליטה שנוכחות של יצור עם רגליים רבות בביתה זו סיבה מוצדקת להטריד את מי שאחראי על אכיפת החוק. פיה טור, 28, מהעיר צ'ור, הבחינה בייצור השעיר הקטן בשעת לילה מאוחרת, קצת לפני חצות.



בהתחלה, היא הייתה משוכנעת שמדובר בעכביש פלסטיק שאחד מחבריה שם כבדיחה, דווקא בגלל שהיא שונאת עכבישים, אבל אז הוא החל לזוז. "עברה בי צמרמורת ובקושי הצלחתי לנשום", סיפרה פיה על המפגש הגורלי ל"לבינק" השוויצרי. מאחר שהיא גרה לבד, לא היה לה במי להיעזר, לכן פיה פנתה לחבריה בפייסבוק, אבל לצערה אף אחד מהם לא היה זמין, ובלית ברירה היא התקשרה לכוחות מכבי האש המקומיים, ואלו יצרו קשר עם המשטרה.


העכביש המפחיד. צילום מסך
העכביש המפחיד. צילום מסך



תוך זמן קצר יחסית, הגיעו אל דירתה שלושה שוטרים, שלדבריה "לקחו אותי ברצינות ולא צחקו". בעוד אחד מהם שומר על הדלת כדי שהעכביש לא יברח, השניים האחרים לכדו אותו בתוך קופסת קרטון, ושחררו אותו מחוץ לדירה. הם היו מופתעים מגודלו הקטנטן. 



פיה טור. צילום מסך
פיה טור. צילום מסך



"הייתי בפאניקה", סיפרה פיה על המקרה, שכבר הספיק להציף את כלי התקשורת בעיר בשל אופיו המוזר. "בגלל הפוביה שלה היא לא הייתה מסוגלת להיכנס לחדר השינה שלה", הסביר דובר משטרת צ'ור לכלי התקשורת.