בדרך כלל, פושעים משתמשים בכלי נשק שגרתיים אך מפחידים על מנת לפצוע, לאיים או לתקוף את הקורבנות שלהם. אבל, זאת יודע כל עבריין נאלח, לפעמים כשאין אקדח בנמצא צריך לאלתר ולהפוך כל דבר לנשק - עציץ, מספריים ואפילו חתול.  לאחרונה, צעירה אחת נאלצה לעשות בדיוק זאת, וכשלא מצאה חפץ חד, נאלצה להשתמש במברשת שיניים והרבה רוק, כשתקפה את אביה ואת השוטרים שבאו לעצור אותה.



אנג'לי סנטיאגו, 19, מפלורידה, נעצרה לאחר שתקפה בדרך מפוקפקת שוטרים וכן את אביה. אלו הגיעו לעצור את סנטיאגו, לאחר שאביה התקשר ואמר שביתו "יצאה משליטה" uמסרבת לעזוב את ביתו. על פי חדשות "טי פי פאלם", כאשר השוטרים הגיעו האב היה על המרפסת, וסיפר שביתו לא גרה איתו, אלא רק התארחה אצלו בלילה. מאז, הסביר להם, היא לא מפסיקה להרעיש לצעוק ולצרוח עליו. בשלב זה, סנטיאגו יצאה למרפסת וירקה על פניו של אביה. בעוד השוטרים ניסו לעצור אותה, היא ירקה בפניו של אחד מהם וזרקה עליו מברשת שיניים חשמלית, ופגעה בגבו.



הבת הסוררת בתמונת מעצר. צילום מסך
הבת הסוררת בתמונת מעצר. צילום מסך



לאחר מאבק ממושך השוטרים הצליחו להשתלט על סנטיאגו, כדי שלחלילה לא תתקוף אותם גם עם משחת שיניים וחוט דנטלי. הבת הסוררת נלקחה למעצר בכלא של מחוז אינדיאן ריבר, באשמת תקיפת בן משפחה, תקיפת שוטר וסירוב למעצר. היא שוחררה מאוחר יותר בערבות של 5,500 דולרים. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בפלורידה, לא ידוע בשעה זו האם על המברשת הייתה משחת שיניים או לא בזמן שנזרקה.