בדרך כלל לעזור לאחרים משתלם ולו בשל כך שגרמנו למישהו להרגיש טוב יותר, וזה גם נותן לנו תחושת סיפוק גדולה. אבל לפעמים זה גם משתלם כלכלית, ובדרך לנתינה אתם מקבלים במקרה שכר על מעשיכם. לאחרונה, נכד עם לב זהב זכה בלוטו, לאחר שעזר לסבתא שלו לערוך סידורים. הנכד, בן 22 מבולטימור, מרילנד, סיפר שהוא נסע עם אביו לבקר את סבתו, והיא שאלה אם יוכל לערוך עבורה סידורים. הוא בטח ממש שמח על כך שהוא אמר כן, כיוון שזה הוביל אותו לזכייה אדירה.



"כשיש לך סבתא שאוהבת לוטו, גם אתה ממלא לוטו!" אמר הצעיר. על פי חדשות UPI, כשחזר מהסידורים, הוא וסבתו גירדו כמה טפסים שסבתא ביקשה שיקנה עבורם, כשלפתע הצעיר הבחין  שזכה ב-10,000 דולר. "הייתי צריך לבקש מסבתא שלי שתבדוק שזה נכון כי היא מומחית", הסביר הנכד. "כשהיא אמרה שאכן זכיתי, אמרתי 'וואו, אתה יודעת מה אפשר לקנות ב,10,000 דולרים? אבל אז שמתי לב שלא גירדתי את כל המספרים. כשראיתי שבעצם זכיתי ב-100,000 דולרים הייתי בהלם מוחלט". נכון לעכשיו, לא ברור אם הסבתא קיבלה את חלקה בזכייה, אבל אם מדובר בנכד טוב הוא בוודאי נתן גם לסבתו חלק מן הכסף הרב. לפחות עם חלק מן הכסף, הנכד סיפר שהוא מתכנן לקנות מכונית ולחזור לקולג'.



עזרה לסבתא הובילה לזכייה בלוטו. צילום: אינגאימג
עזרה לסבתא הובילה לזכייה בלוטו. צילום: אינגאימג



כמה שבועות קודם לכן, סבתא אחרת החליטה שאם לא קיבלה כסף בדרך חוקית, היא תיאלץ לקחת אותו בכוח. אמילי קוקלי, בת 86, ממערב פילדלפיה, פנסילבניה. לא תכננה לשדוד בנק, והגיעה למקום תחילה כדי למשוך מזומנים. התמונה השתנתה כאשר חזרה לביתה והבחינה כי חסרים לה 400 דולרים, מה שכנראה העלה את חמתה של הקשישה. קוקלי חזרה אל הבנק כשהיא נעזרת בהליכון שלה, שלפה אקדח ודרשה מהפקידים 400 דולר. 
על פי דיווח של "פוקס 29", אמילי אומנם קיבלה את הכסף שדרשה אך המשטרה הגיעה למקום במהרה ועצרה אותה. משפחתה הגיעה למקום וניסתה לנחם אותה, אבל היא הואשמה ללא חמלה כאחרון הפושעים הנאלחים. קוקלי הוכנסה למעצר באשמת תקיפה בנסיבות מחמירות, שוד, איומים ועבירות נלוות. היא שחררה עצמה בערבות מאוחר יותר באותו היום.

עדי ראיה היו המומים מהמחזה המוזר, ואחד אף אמר ש"זה מאוד לא שגרתי. אף פעם לא שמעתי על שודדת בנקים בגיל כזה ועוד עם נשק". על פי המשטרה המקומית האקדח לא היה טעון, אבל היו לקשישה קליעים עבורו בתיק שלה. באירוע המשונה התערבו גם סוכני FBI, שהחרימו את הנשק שלה יחד עם הכסף שדרשה באיומים.