בעוד קים ג'ונג און נושף בעורפיהן של מדינות העולם עם איומים בתקיפה גרעינית, צבא ארה"ב וצבא קוריאה הדרומית איחדו כוחות לאימון בשיא הקור ובלי חולצות. מטרת האימון בין חיל הנחתים האמריקאי וחיל הנחתים הדרום- קוריאני הוא להתכונן לתקיפה אפשרית של האויב המשוגע המשותף, וכן לחזק את הקשר בין המעצמות. 


באימון המתריס, שהיווה גם מפגן כוחות נגד קוריאה הצפונית, השתתפו כ-220 חיילים משתי המדינות, שהתאמנו ללא בחולצה במזג אוויר שצונח בעונה זו למינוס 20 מעלות צלזיוס. את האימון המפרך בן שלושת השבועות, החלו החיילים האמיצים ב-4 בדצמבר, בהרי פיונגצ'אנג. 

שני הצבאות החלו לאחד כוחות לאימוני חורף עוד ב-2013, על רקע האיום הגרעיני של קוריאה הצפונית. "אתם סמל לברית החזקה בין ארה"ב לקוריאה הדרומית, בעודכם גוברים על הקור הקשה באמצעות אחווה וחברות", אמר מפקד חיל הנחתים של דרום קוריאה, הגנרל ג'ון ג'ין-גו, לחיילים, שהוסיף: "אנונגן על קוריאה הדרומית בתקיפות, על בסיס אחווה כנה, וכוח הלחימה החזק של שתי המעצמות". בנוסף לאיחוד הכוחות, הצבא הדרום-קוריאני החל להתאמן באזור לקראת משחקי החורף האולימפיים בפיונגצ'אנג, שיחולו בחודש פברואר.