מי לא מכיר את הסיטואציה הזאת, אנחנו עושים אינספור לייקים בטינדר, באוקייקיופיד או כל אתר הכרויות אחר, אבל לא עושים לנו לייק חזרה. במצב כזה רובינו נחשוב שאולי התמונות ששמנו לא טובות, אחרי הכל, מי באמת קורא את מה שאנחנו כותבים? ובכן, מסתבר שבניגוד למה שנהוג לחשוב אנשים לא רק קוראים את מה שאנחנו כותבים, אלא גם מחליטים הם לפי זה אם אנחנו מתאימים להם או לא.



ליתר דיוק, אנשים מתמקדים במה שאנחנו כותבים כתחום העיסוק שלנו, כך עולה מסקר חדש של שנערך בבריטניה. אז אומנם אין טעם לשנות מקצוע כדי לקבל לייקים או לשקר לגבי זה, אבל כן שווה להציץ ברשימה של המקצועות הכי פופולריים ואולי לפי זה לשנות את ניסוח של העיסוק שלנו. כך למשל, אם תכתבו שאתם מעצבי שיער זה ישמע יותר טוב מאשר אם תכתבו שאתם ספרים. החלק הגאוני הוא שלא שיקרתם, אלא פשוט התנסחתם טוב יותר. מוצאים את המקצוע שלכם ברשימה? הרווחתם אלפי לייקים.



המקצועות הכי מבוקשים

בסקר, שנערך בידי חברת badoo, נשאלו 5,000 רווקים ורווקות בגילאים 18-30 אילו מקצועות יגרמו להם יותר מכל לעשות לייק למישהו. באופן מפתיע בראש הרשימה לא היו רופאים או עורכי דין, אלא מקצועות אחרים לחלוטין. לדעת הסוקרים, הסיבה לכך יכולה להיות דווקא בגלל שאנשים דירגו את המקצועות לפי הערך הנוסף שלהם, ולא בהכרח לפי היוקרה שלהם או ההכנסה שהם מספקים.

למשל, אישה שרואה שמישהו הוא שף, תתלהב מהחשבה שהוא יבשל לה ארוחות מדהימות, וגבר שיראה שמישהי עוסקת בעיצוב שיער יראה בזה דרך חסכונית להסתפר. אבל כאמור יכול מאוד להיות גם שהמקצועות הללו פשוט פופולריים יתר מבעבר ולכן הם נבחרו.


המקצועות שיעזרו לגברים לקבל הכי הרבה לייקים
שפים
מהנדסים
יזמים
מנהלי שיווק
אמנים
טייסים
כבאים
רופאים
לנשים:
מעצבות שיער
אחיות
עורכות דין
יזמיות
מורות
פיזיותרפיסטיות