אם תשאלו את רוב האנשים הם יגידו שהם אוהבים להירטב, בתנאי שזה נעשה כמובן מבחירה כמו מקלחת, ברכה או ים. אבל אף אחד לא היה רוצה לחוות את מה שחוותה האישה הזו מרוסיה, שהלכה ברחוב כשלפתע נפגעה מגל מים אימתני וחם, בשל פיצוץ בצנרת של מים חמים. האירוע הלא נעים תועד במצלמות בעיר הרוסית ברנאול, ובו נראת בקשישה חוזרת מקניות והולכת לכיוון הדירה שלה, כשלפתע היא נבלעת בתוך ענן ענקי של מים ואדים.



עדי ראיה סיפרו שהאישה יצאה ללא פגע, למרבה המזל, ואפילו לא נפלה כתוצאה מהפגיעה המפתיעה. עם זאת, היא די נבהלה וכנראה תסתכל בפעם הבאה ימינה ושמאלה כדי לוודא שאף גוף מים לא מחכה לתקוף אותה. "יצאתי מהדירה שלי כשפתאום ראיתי גוף מים אימתני פוגע בקרקע", סיפרה נטליה שיבאקינה, עדת ראיה. "לאחר מכן אישה יצאה משם. היא הייתה מפוחדת אבל הלכה לדירה ופתחה ברוגע את דלת הבניין. היא הייתה רטובה לחלוטין"

 
למרבה המזל המים לא היו רותחים והערכה היא שטמפרטורה שלהם הייתה כ-40 מעלות, שזה בערך כמו אמבטיה. על פי הדיווחים המקומיים, מדובר בפיצוץ שאירע במסגרת בדיקות שנתיות של הצנרת באזור. החברה האחראית על הבדיקות לא התנצלה בפני האישה, אלא רק טענה שמהטמפרטורות של המים במהלך הבדיקות היו נמוכות מאלו שיש בדרך כלל בצינורות. "המים שהתפרצו החוצה בטוחים לחלוטין לאנשים", סיפרה דוברת של החברה.