התנהגות בלתי מקצועית ומסכנת חיים מצד מנתחת הותירה נשים רבות עם נזקים בלתי הפיכים. המנתחת הפלסטית מהגיהינום תועדה רוקדת ושרה מעל מטופלות חסרות הכרה, וגרמה לנזק מוחי לאחת מהם. האישה, ד"ר וינדל בוט מאטלנטה תועמד לדין בגין רשלנות רפואית לאחר שנחשפו עשרות סרטונים שלה, בהם היא מתנהגת בצורה לא מכובדת ואף מסוכנת במהלך בעוד מנתחת. עד כה, הוגשו נגדה כשבע תביעות מצד מטופליה.

 
עורכת דינה של אחת המטופלות, סוזאן וויט, זעמה על התנהגותה של בוט: "אי אפשר לנהוג במטופלים בדרך משפילה מזו". אבל לא רק שבוט התנהגה בצורה מבזה, היא גם גרמה להם נזקים קשים ובלתי הפיכים. בנה של אותה מטופלת, אוג'יי ליוורד, 26, טען שבשל התנהגותה הלא מקצועית של המנתחת, אימו נותרה עם נזק מוחי שהותיר אותה נכה לשארית חייה. הוא סיפר שאימו הייתה אמורה להתחתן ובדיוק סיימה דוקטורט, כאשר נכנסה תחת סכין המנתחים של בוט.

למרבה הצער, משהו השתבש במהלך הניתוח, והאם סבלה מדום לב לאחר שהושארה על שולחן הניתוחים במשך יותר משמונה שעות. ליוורד אמר שבשל כך, אימו תזדקק לטיפול סיעודי צמוד עד סוף ימיה. "היא רק רצתה להיות מושלמת עבור החתונה שלה. היה לה הכל", הסביר. "זו הפעם הראשונה שראיתי את אימי חסרת אונים". 

אותה אישה אומללה היא רק אחת מתוך רבות שנפגעו מידיה של בוט. מטופלת אחרת סיפרה שמתוצאות הניתוח זה "נראה כאילו שפרדי קרוגר חתך לי את הבטן", ומרגיש לה כמו "משהו מסיוט ברחוב אלם". בימים אלו, ההליך הפלילי נגד בוט נמצא בעיצומו.